• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Lindadjo
    Jessika82 skrev 2011-07-11 13:21:56 följande:
    Nu kan jag fokusera på mitt syande igen.... Men det har varit en jobbig dag igår
    Vad hände igår??
    Jag har klätt in insidan på min buggaklädsel nummer 2 igår... sydde bara fast den upptill på kanten, och lät den sedan hänga löst nertill. Man klämmer ju fast den under liggdelsplattan, jag tror det blir bäst så.

Jag har inte klätt om insidan på locket... det syns ju inte, så jag vet inte om jag orkar mig på det.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo

Skulle kanske ha valt blått tyg med prickar på istället för det bruna... men sen när denimsittdelen åker på så kommer det bli snyggare! Varför ser man aldrig någon liggdel i denim till salu????

• Lindadjo
    passau skrev 2011-07-11 18:20:42 följande:
    Sålt buggan!!!
    Grattis! Blir det ingen bugga till syrran nu då?
  • Ekorrfamiljen
    Leende skrev 2011-07-08 20:03:37 följande:
    CIMG0675.JPG   

Bjuder på en bild på lilla OlleHjärta
    Naaaaawww! *smälter* Hjärta Han och Viljar är faktiskt lite lika! Söt body också!
    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • passau

Jo då sys få allt en bugga den sålda var den galet billiga i Älmhult jag dessutom sålt delarna från... Har lite delar kvar att kränga

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11