-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Oj! Hade för mig att minstingen var lite äldre!Jessika82 skrev 2011-07-11 19:46:51 följande:Jag vet inte hur vi ska göra... Har en liten på 8månadet.
Tror du att du orkar med graviditeten, vad säger ekonomin, vad säger du och maken och era hjärtan?
-
Vi var ju i nästan samma sits.. Iofs var Vemund 10 månader, men jag kände att vi har redan så många barn, så "en till gör inget". Viljar blev ju till trots att vi använde skydd, så det kändes som att det på något vis ändå var meningen att han skulle komma till oss.
-
Jag har ju två barn nu en på 3år en på 8månader. Ja vi har råd då jag hade bra inkomst med den älsta.. Och sen fick vi barn innan 1år 9månader så kag har skyddat min sgi... men det kommer nog bli jobbigt men mammahjärtat klarar nog inte att ta bort det. Hoppas på en tjej om vi behåller den. Sambon känner sådär.
-
Jag skulle nog inte klara att göra abort, men skulle inte drömma om att döma någon som väljer det. Lycka till med beslutet.
-
Jag tror inte jag klarar att ta bort det.
-
Tänk vilka vagnar du måste köpa!
nä, skojar bara. Grattis eller vad man skall säga
Det brukar bli bra i sista änden hur man än väljer *tröstar*
-
Ja vagnar ..... :) jag får nu nyttja min Phil o Ted till fullo.
Jag har blandade känslor men mestadels glad. Hoppas på en tjej... -
Grattis eller hrm... Vad man nu säger...
-
Om du sa grattis till mig så säger jag tack. Ja grattis ska man säga. För att bli gravid är ett mirakel.
-
Visst är det ett mirakel! Men jobbigt med grattis om man inte vill behålla d sen
Men jag hoppas du/ni tar ett beslut som känns brA! Kram