• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • bohusbebis

hoppas vi hinner jobba undan lite idag (hade hoppats på att kunna smita helt å hållet) så vi kan leka med Passau idag.3 av 4 häri vaknade med ögonen hopklibbade (ögoninflammation?), jag trodde det berodde på att jag var ute och körde som en tjuv i natt eftersom omaken glömt mobilen i en båt 1,5 mil bort - och ska köra hela långa dagen idag så den kan behövas... Fick klättra över ett stängt staket och smyga omkring klockan ett på natten... var helt beredd på att bli fångad av nån polis...  

• AnPa
    bohusbebis skrev 2011-07-14 08:31:08 följande:
    hoppas vi hinner jobba undan lite idag (hade hoppats på att kunna smita helt å hållet) så vi kan leka med Passau idag.3 av 4 häri vaknade med ögonen hopklibbade (ögoninflammation?), jag trodde det berodde på att jag var ute och körde som en tjuv i natt eftersom omaken glömt mobilen i en båt 1,5 mil bort - och ska köra hela långa dagen idag så den kan behövas... Fick klättra över ett stängt staket och smyga omkring klockan ett på natten... var helt beredd på att bli fångad av nån polis...  
    Hahaha!
  • AnPa
    Fröken Småland skrev 2011-07-13 20:49:38 följande:
    Har jag sagt att TRE av kattungarna har flyttat? Kat(t)astrofen är avvärjd! *lycklig*

Skönt! Jag var nästan redo att ta en där ett tag.... SKA INTE, SKA INTE *upprepar högt för mig själv*
  • Ekorrfamiljen
    Jessika82 skrev 2011-07-14 19:12:50 följande:
    Jag är inte gravid....
    Mf? Kanske var det meningen då... KRAM!!
    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11