• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • bohusbebis

Skönt Jess, med tanke på den ambivalenta situationen. Märkligt, jag drömde om er i natt att det blev en bebis till och ni var helt nöjda med det. Men jag är glad för att ni slapp ta något jobbigt beslut, oavsett vilket det blivit.

• zasata
    Jessika82 skrev 2011-07-14 19:35:38 följande:
    Jag är lättad konstigt nog
    Vad skönt för dig behöver du ju inte oroa dig eller känna rätt eller fel, och skydda dig lite extra och skaffa en till när du är redo. Men hur vet du?
    Tipsar om min nya tävling med pappaprylar. presentkort och dom har Bugaboo grejer så ta en titt ;)

• Lindadjo
    Jessika82 skrev 2011-07-16 15:59:35 följande:
    Jag har fått sålt min barnvagn...
    Vilken?
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Asereht

Här var det tyst! Det märks att det är semestertider. Själv sitter jag hemma med liten sjukling och försöker få tiden att gå.

• Leende
    Asereht skrev 2011-07-21 20:12:27 följande:
    Här var det tyst! Det märks att det är semestertider. Själv sitter jag hemma med liten sjukling och försöker få tiden att gå.
    Stackars liten sjukling  *krya på*Nalle

*loggat in på FL en snabbis för att söka tips och råd*

Här är det jobbigt...  både för oss och lille gosingen. Han har fått kolik och skriker och krampar hysteriskt 
    varje kväll/natt flera timmar.. Så fruktansvärt att se hans lidandeGråter *just nu bär pappa honom och han skriker hysteriskt*Gråter vi får turas om hela tiden.....

Vi är som vrak och har provat med minifom droppar , semper magdroppar , massage mm
    Läste att det fanns ett undermedel från england att köpa, och köpte det.. Men det verkar inte hjälpa heller..
    Funderar på akupunktur nu istället.... Men han är ju bara 3 v snart, så vet inte om man kan ge det så tidigt...

Någon av er som haft kolikbarn och har ngt bra tips??? 
  • Lindadjo

Hade en granne med kolikbarn, de tog henne till en, tror det var kiropraktor?, i Norge. De får tydligen göra nånting där som svenska inte får. Det här var 7 år sedan, så jag minns inte helt vad, men det blev iallafall mycket bättre efteråt. Det kanske går att googla fram nånting på det???

2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Jessika82

Nu har jag varit ganska duktig.. 3km på löpbandet sen unnade jag mig lite hemma gjord kaffeglass och så var det lite inredningsporr med Ernst.... Hoppas ni andra haft det bra.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11