• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Asereht

Måste berätta om min snygga affär igår kväll. {#lang_emotions_sunny}

Jag har spanat in happyklädslar på T och B. Fanns typ två dyra på B så de dissade jag och koncentrerade mig på T. Jag inser ju att klädslarna kommer från den där Brio Outleten men dit kommer ju inte jag så jag får nöja mig med T.

Eftersom jag är skadad och hemmavarande de flesta förmiddagar så kollar jag alltid vad som lagts in nytt på T i intressanta kategorier när jag dricker mitt morgonte (typ nu alltså). {#lang_emotions_dreamer}

I min minneslista hade jag 6 autkioner av intresse, två högintressanta, en ganska intressant och en ganska ointressant (men det är ju alltid kul att se vart det slutar). En av de högintressanta gick ut igår kväll runt 23-tiden och för en gång skull så satt jag faktiskt uppe, annars hade jag lagt ett maxbud och gått och lagt mig (och hoppats).

Nu har jag ju som sagt koll och visste att det dykt upp en till i samma färg nyss och den hade ett köp nu vilket inte den andra hade. Så jag hade lite is i magen och lät köp nu vara för att se vart den andra slutade (som hade något billigare utropspris). Nu är det ju så att vissa färger drar mer intressenter än andra så jag ville bevaka. Min tanke var att vara med och buda upp till den andra auktionens köp nu pris och om jag inte vann försöka knipa den andra. Så där satt jag och lät minutrarna ticka medan jag hoppades att ingen annan hade samma agenda. {#lang_emotions_ghost}

Väntade tills det var en halv minut kvar och slängde in mitt bud. Det blev inte ett vinnande bud, auktionen gick ut på typ 20 kr mer än den andra auktionens köp nu. Eftersom jag samtidigt hade den auktionen uppe så tog jag den på köp nu direkt då den andra gick ut. Så jag fick min klädsel och billigare än den andra gick för. {#lang_emotions_djavulsk}{#lang_emotions_cool}

Någon timme tidigare satt jag och kollade avslutade auktioner från de här säljarna som sålt flera klädslar och jag är glad att jag fick så pass lågt pris ändå. De flesta andra har slutat på ett par hundra mer och ett par faktiskt upp över tusen spänn så jag är nöjd med mitt kap. Inte för att jag vet vad klädslarna kostar i outleten men jag vet att beställer man via butik går de på runt 1700:- så under halva priset känns helt ok tycker jag. Men är det någon som ska förbi den där outleten i Osby så får ni gärna säga till, det finns alltid mer som är intressant.

Jo just det, sittdelsklädseln är i samma färg som min nuvarande liggdel. Då har jag något diskret att byta med när jag inte känner för klarrött (känner mig själv). Jag gillar verkligen kamelfärgen coh ni såg ju hur snygg min väska var till!

Bilder på min vagn med liggdel finns en sida (eller två) bakåt eller i mitt galleri.
    Det var morgonens uppsats. Håll till godo!

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • passau

kul med klipp!
    jag är sjukt sugen på outleten... men maken är inte så sugen... tar typ 6 h att köra...

vem sa att bb inte hade syskonvagnar än?
    vem sa att BB inte gjorde syskonvagnar? ;)

Foto0158.jpg

• Asereht

Det här var också en cool bumperbarskyddsvariant:

www.facebook.com/photo.php&op=7&o=global&view=global&subj=73732120659&id=1223234685

cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll&item=270570140470#shId

Och så lite snygga grejor bara:

www.facebook.com/photo.php&op=4&o=global&view=global&subj=73732120659&id=603865142

www.facebook.com/photo.php&op=7&o=global&view=global&subj=73732120659&id=100000069105889

Har OiOi dynor eller är tyget därifrån? *förvirrad och nyfiken*

www.facebook.com/photo.php&op=1&o=global&view=global&subj=73732120659&id=1223234685

Hoppas bilderna går att se även om man inte är inloggad på FB. Har noll koll närmligen (och inget vettigt att ta i tu med uppenbarligen).

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Ekorrfamiljen
    passau skrev 2010-05-07 08:03:34 följande:
    kul med klipp!jag är sjukt sugen på outleten... men maken är inte så sugen... tar typ 6 h att köra...vem sa att bb inte hade syskonvagnar än?
    Sötisar!

Här hemma har jag en liten sötskrutt också. Två kvällar i rad har han fått gröt precis innan läggdags och så lite tutte till efterrätt och båda nätterna har han sovit nästan hela natten. 20 - 07 första natten och 20 - 05 inättras. Båda morgnarna har han fått tutte och sedan somnat om och sovit 3-5 timmar till! Najjs för trött mamma!

Angel: Jag har kollat sköldkörtelvärden och de såg hyfsade ut. De låg en aning för lågt, men inte alarmerande enligt läkaren. Just nu är jag inte så frusen heller, det gick över när jag blev gravid.

Asereht: Såg om ditt T-kap på FB och blev lite nyfiken. Kul att få hela storyn och grattis!!

Nu kom min älsklingsvandal hem också. Dags att vara social med honom en stund. Vemund sover sedan ett par timmar tillbaka.
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Tant Pruselius
    passau skrev 2010-05-07 08:03:34 följande:
    kul med klipp!jag är sjukt sugen på outleten... men maken är inte så sugen... tar typ 6 h att köra...vem sa att bb inte hade syskonvagnar än?
    fina ungar! {#lang_emotions_flower} i fin bugga
    Asereht skrev 2010-05-07 15:02:56 följande:
    Den här modellen har jag aldrig hört talas om tidigare. www.tradera.com/Barnvagn-Emmaljunga-Traffic-a...

• Tant Pruselius

Nu säger jag hejdå för helgen, om en 30 min bär det av neråt landet. Och förhoppningsvis blir det ev en tripp till Gekås i morgon.

Asse - Vagnen i Växsjö försvann fortare en man han blinka
    Men det hade man ju kunna räknat ut...

Trevlig helg på Er! {#lang_emotions_heart}

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11