• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Ekorrfamiljen

Lite avis på dig Pruseluskan, hälsa Ge-Kås från mig och trevlig helg!

Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Asereht
    passau skrev 2010-05-07 08:03:34 följande:
    kul med klipp! jag är sjukt sugen på outleten... men maken är inte så sugen... tar typ 6 h att köra... vem sa att bb inte hade syskonvagnar än?
    Snyggingar! Alla tre.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Cs mamma

Jag funderar på Gekås i början av nästa vecka... sällskap?

• Nifelheim

Jag vill också till GeKås *avis utav H*vete* Jag är jättesugen på att hyra en stuga där en natt någon dag i sommar och åka ner... Men den som är mest sugen på att åka med är min mor, och hon är ju min enda barnvakt :S Inge bra om hon följer med då.

Ingen som ska åka från Kalmar och upp hit inom det snaraste förresten?

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • passau
    Nifelheim skrev 2010-05-07 17:44:33 följande:
    Jag vill också till GeKås *avis utav H*vete* Jag är jättesugen på att hyra en stuga där en natt någon dag i sommar och åka ner... Men den som är mest sugen på att åka med är min mor, och hon är ju min enda barnvakt :S Inge bra om hon följer med då. Ingen som ska åka från Kalmar och upp hit inom det snaraste förresten?
    ta med E...

våra barn är uppväxta där!

M var någon knapp vecka första gången... vågar inte räkna hur många ggr hon varit där
  • passau
    zasata skrev 2010-05-07 17:34:59 följande:
    åassau: vad stora dom är!!
    S är ju 3 å M 1år på torsdag!
  • passau
    Angel Gbg skrev 2010-05-07 17:28:38 följande:
    Jag funderar på Gekås i början av nästa vecka... sällskap?
    *sjukt sugen* men lovat mig själv att vänta tills 20/6...
  • Nifelheim
    passau skrev 2010-05-07 18:05:27 följande:
    ta med E... våra barn är uppväxta där! M var någon knapp vecka första gången... vågar inte räkna hur många ggr hon varit där
    Om vi säger såhär: Jag gör ALLT som står i min makt för att slippa ta med E in i en vanlig typ mataffär. Att ha med honom på GeKås finns inte på världskartan. Jag skulle bli portad för all framtid och dessutom inte ha lyckats köpa något alls av det jag tänkt mig.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11