-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Varför finns ALLT jag hittar på blocket i sthlm? jag VÅGAR inte köra bil där ju. Skulle slarva bort mig på nolltid
-
Förstår dig, jag kommer aldrig att vilja köra i "stan". Vad är det du kikar på nu? *nyfiken*Nifelheim skrev 2010-05-12 09:56:32 följande:Varför finns ALLT jag hittar på blocket i sthlm? jag VÅGAR inte köra bil där ju. Skulle slarva bort mig på nolltid
-
Äsch, det går bättre än man tror. Har du någon navigeringstjänst i telefonen så är det ju busenkelt.Nifelheim skrev 2010-05-12 09:56:32 följande:Varför finns ALLT jag hittar på blocket i sthlm? jag VÅGAR inte köra bil där ju. Skulle slarva bort mig på nolltid
Vad kollar du på nu? -
Fröken Småland skrev 2010-05-12 10:00:01 följande:Äsch, det går bättre än man tror. Har du någon navigeringstjänst i telefonen så är det ju busenkelt. Vad kollar du på nu?Extra bilbarnstol (till mormorns bil, den MÅSTE bytas) och vagn såklartAsereht skrev 2010-05-12 09:58:02 följande:Förstår dig, jag kommer aldrig att vilja köra i "stan". Vad är det du kikar på nu? *nyfiken*
Alltid vagn... Får väl passa på att prova så många som möjligt nu på en gång, för nu närmar det sig verkligen slutet av vagnstiden
Använder nästan BARA softyn nu.
-
Glömde svara, Nej jag har ju inte någon sån. Borde köpa en GPS med tanke på mitt urusla lokalsinne, men jag har svårt att prioritera pengar till en sån tråkig sakFröken Småland skrev 2010-05-12 10:00:01 följande:Äsch, det går bättre än man tror. Har du någon navigeringstjänst i telefonen så är det ju busenkelt. Vad kollar du på nu?
-
Nif: Alltid vagn
Jag är faktiskt mätt på vagnar för tillfället. FaktisktMen det har jag sagt förr
-
Mätt? Det låter vansinnigt märkligt. Har nog aldrig känt mig helt nöjd, knappt ens i en timme efter ett nytt köp. Jag vill prova tvillingvagnar/syskonvagnar också, men då får jag nog leta reda på en karl förstFröken Småland skrev 2010-05-12 10:12:30 följande:Nif: Alltid vagn Jag är faktiskt mätt på vagnar för tillfället. Faktiskt Men det har jag sagt förr
-
Jag tittat ALLTID på vagnar men just nu känner jag inget behov av att köpa, byta. Jag koncentrera mig på tillbehör istället.Fröken Småland skrev 2010-05-12 10:12:30 följande:Nif: Alltid vagn Jag är faktiskt mätt på vagnar för tillfället. Faktiskt Men det har jag sagt förr
Jag vill ha en röd fleecesuffla och kanske ett orange topset. *funderar*
-
Vad har du för vagnar nu förresten FrkS?
-
Jag önskar att E fick plats bättre i buggan. Det var skönt att ha den och bara kunna byta detaljer när jag blev less.Asereht skrev 2010-05-12 10:15:05 följande:Jag tittat ALLTID på vagnar men just nu känner jag inget behov av att köpa, byta. Jag koncentrera mig på tillbehör istället. Jag vill ha en röd fleecesuffla och kanske ett orange topset. *funderar*