• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Nifelheim

Varför finns ALLT jag hittar på blocket i sthlm? jag VÅGAR inte köra bil där ju. Skulle slarva bort mig på nolltid

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Asereht
    Nifelheim skrev 2010-05-12 09:56:32 följande:
    Varför finns ALLT jag hittar på blocket i sthlm? jag VÅGAR inte köra bil där ju. Skulle slarva bort mig på nolltid
    Förstår dig, jag kommer aldrig att vilja köra i "stan". Vad är det du kikar på nu? *nyfiken*
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-05-12 09:56:32 följande:
    Äsch, det går bättre än man tror. Har du någon navigeringstjänst i telefonen så är det ju busenkelt.

Vad kollar du på nu?
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-05-12 10:00:01 följande:
    Äsch, det går bättre än man tror. Har du någon navigeringstjänst i telefonen så är det ju busenkelt. Vad kollar du på nu?
    Asereht skrev 2010-05-12 09:58:02 följande:
    Förstår dig, jag kommer aldrig att vilja köra i "stan". Vad är det du kikar på nu? *nyfiken*
    Extra bilbarnstol (till mormorns bil, den MÅSTE bytas) och vagn såklart Alltid vagn... Får väl passa på att prova så många som möjligt nu på en gång, för nu närmar det sig verkligen slutet av vagnstiden Använder nästan BARA softyn nu.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-05-12 10:00:01 följande:
    Äsch, det går bättre än man tror. Har du någon navigeringstjänst i telefonen så är det ju busenkelt. Vad kollar du på nu?
    Glömde svara, Nej jag har ju inte någon sån. Borde köpa en GPS med tanke på mitt urusla lokalsinne, men jag har svårt att prioritera pengar till en sån tråkig sak
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-05-12 10:12:30 följande:
    Nif: Alltid vagn Jag är faktiskt mätt på vagnar för tillfället. Faktiskt Men det har jag sagt förr
    Mätt? Det låter vansinnigt märkligt. Har nog aldrig känt mig helt nöjd, knappt ens i en timme efter ett nytt köp. Jag vill prova tvillingvagnar/syskonvagnar också, men då får jag nog leta reda på en karl först
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-05-12 10:12:30 följande:
    Nif: Alltid vagn Jag är faktiskt mätt på vagnar för tillfället. Faktiskt Men det har jag sagt förr
    Jag tittat ALLTID på vagnar men just nu känner jag inget behov av att köpa, byta. Jag koncentrera mig på tillbehör istället. Jag vill ha en röd fleecesuffla och kanske ett orange topset. *funderar*
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Nifelheim

Vad har du för vagnar nu förresten FrkS?

• Nifelheim
    Asereht skrev 2010-05-12 10:15:05 följande:
    Jag tittat ALLTID på vagnar men just nu känner jag inget behov av att köpa, byta. Jag koncentrera mig på tillbehör istället. Jag vill ha en röd fleecesuffla och kanske ett orange topset. *funderar*
    Jag önskar att E fick plats bättre i buggan. Det var skönt att ha den och bara kunna byta detaljer när jag blev less.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11