-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Absolut, om jag får ändan ur någon gång i framtiden så.Lokatt skrev 2010-05-12 14:13:13 följande:Men du kan sy ryggöverdrag till buggan i bomull, inga problem!
-
nu har jag forskat och funderat samt varit på vägledarmöte, ang. studier. Ser ut som jag kommer plugga deltid ett bra tag framåt, delvis på distans. Blir bra med barnen och så, då finns jag där mycket och kan minimera fritids/dagistiden.
Men är fortfarande kluven inför beslutet. Kommer fortsätta jobba några ledsagartimmar dock.
Vas ska man bli när man blir stor lixom?!
-
Asereht skrev 2010-05-12 14:15:41 följande:Absolut, om jag får ändan ur någon gång i framtiden så.
det med
Men det går ganska fort och lätt, bra att ha i bakhuvudet när du vill ha ett lagom projekt tidsmässigt, fast som gör stor skillnad på vagnen -
trevlig lång helg på Er alla!
-
Hemmafru!Fröken Småland skrev 2010-05-12 11:05:06 följande:Igår var det familjefest på Majas skola och picknick med knytkalas. Jag gjorde några goda kycklingwraps istället för den obligatoriska varmkorven. Tortillawraps, stekta kycklingbitar, isbergsallad, majs, purjolök och tzatziki med riktigt mycket vitlök. Wow, det var gott!
Lät riktigt gott!
-
Lokatt: kul med studier
. Vad skall du plugga för något?
-
jA, det blev en dyr väska... har inte bästemt mig vad jag ska göra med city jeten,,om jag ska sälja chassiet och klädsen på t. och på så sätt få lite pengar, eller om jag ska köpa sittdelen,,men nu känns det int som jag behöver en sån vagn..Fröken Småland skrev 2010-05-12 09:24:55 följande:Fabi; kul att du är tillbaka Kul också att du fick användning för din väska då du faktiskt blev lite lurad av City Jet-säljaren Hur går det med lillemans mage?
Akis mage är börjat krångla igen,,så på fredag ska jag åka till AL och göra lite tester,, känns som jag aldrig får jobba,,om det inte är så att han är sjuk så är det läkarbesök.. tur att man är ledig på fredag... fick en ny tid för att titta på hans lyftskörder,,, tyckte den första läkare var så luddig... -
JAg köpte den på tradera för 600kr ,,men jag vett inte om den var sönder när jag köpte den eller om jag hade sönder den,,men en del på sittdeln gick sönder och den går inte att sätta upp den på sittläge..Pruseluskan skrev 2010-05-12 09:37:44 följande:va hände fabi med city jeten?
Kan köpa en ny sittdel för 1000kr,,men har inte haft råd eller ork att köpa den... så den står där,,, skulle t hem en beg sittdel men den gick för högt upp... så jag velar vad jag ska göra med den,,, -
Pruseluskan skrev 2010-05-12 13:49:34 följande:Jag tycker Denimliggdel med rött lock låter kalas fint Och röd suffla!!!Mer rött åt folket! Tycker också att rött och brunt är fint tillsammans...Mmm, hjälp. Ja, jag kanske får köpa röd suffla, röd liggdel och denim lock? Eller denimliggdel och rött lock och suffla.. Fast då kan jag köpa röd varukorg också.Asereht skrev 2010-05-12 13:45:07 följande:Smaksak. Jag skulle nog tycka det var fint med röd liggdel och denimsuffla och denimlock. Tror jag, har inte sett kombon så jag kan inte svära. Sand med samma borde ju också funka. Annars är sand liggdel med brun suffla och lock jättefint. Så tänkte jag köra sen, men med sittdelsbas. Denimliggdel med rött lock känns inte lika snyggt i mina öron men som sagt, man måste ju se för att uttala sig. Men denim ligg skulle nog vara snyggare med brun eller all denim sas.
Oooo, att det skulle vara så svårt. -
Kavat: varför inte brun liggdel? Minimal investering då du redan har brun varukorg. Toksnyggt med enfärgad brun vagn och förvånansvärt snyggt med brun/denim.