• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Kavat
    Asereht skrev 2010-05-12 09:48:21 följande:
    Pruss! I buggatråden ligger det just nu bilder på stora barn i bugga. Det ser inte allt för illa ut, har sett värre. Min fyraårige minibuse satt bra i froggen förresten när jag fick hem den. Då var han runt 96-98 cm lång. Men jag har liggdel på nu så jag orkar inte svira om och kolla hur han sitter nu när han är 1 m. Annars är ju camen lite längre i själva ramen men jag vet inte om det innebär att det finns bättre med plats under suffletten.
    Och jag har fortfarande bild på dottern i Geckon förra året i mitt galleri.
  • Kavat
    Asereht skrev 2010-05-12 09:48:56 följande:
    Jag vill också ha fina överdrag, men då måste jag ju skaffa en bee och det är inte akutellt för vår del.
    Du får sy till sittdelen sen.
  • Asereht
    Kavat skrev 2010-05-12 13:33:16 följande:
    Du får sy till sittdelen sen.
    Skulle vara det då, men jag håller mig nog till dynor. Jag och trikå lirar inte om ma säger så.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Kavat

Alltså HJÄLP!!!!

Jag behöver smakråd och jag har total beslutångest och matchningshysteri-glömska. Jag kan inte komma på hur jag vill ha det.

Jag har Denim suflett, denim sittdelsbas och denim varukorg = snyggt med röda åkpåsen.
    Jag har även brun varukorg och brun suflett, liggdelslock, samt brun åkpåse.
    Jag har en total komplett vagn i sand, men gillar inte sand.
    Har även gult fleece topset, som jag inte heller gillar så mycket.

Tänkte köpa röd liggdel till denimen, men då måste jag ju ha nytt liggdelslock också! Tänker inte köra röd liggdel, denim varukorg och suflett och brunt liggdeleslock! Totalkrock i mitt huvud! Vill helst hålla mig till två färger eller matchande.
    Är det bättre att köpa denim liggdel och köra rött lock? Eller hur ska jag göra?? Jag är nog för lat att byta liggdelen (alltså ha två), däremot sittdelsbasen kommer jag nog byta ibland.

Grubblat sedan i går och kan inte bestluta mig, behöver hjälp!

Nu ruscha vidare till dagis, återkommer strax!

• Asereht
    Kavat skrev 2010-05-12 13:39:42 följande:
    Alltså HJÄLP!!!! Jag behöver smakråd och jag har total beslutångest och matchningshysteri-glömska. Jag kan inte komma på hur jag vill ha det. Jag har Denim suflett, denim sittdelsbas och denim varukorg = snyggt med röda åkpåsen. Jag har även brun varukorg och brun suflett, liggdelslock, samt brun åkpåse. Jag har en total komplett vagn i sand, men gillar inte sand. Har även gult fleece topset, som jag inte heller gillar så mycket. Tänkte köpa röd liggdel till denimen, men då måste jag ju ha nytt liggdelslock också! Tänker inte köra röd liggdel, denim varukorg och suflett och brunt liggdeleslock! Totalkrock i mitt huvud! Vill helst hålla mig till två färger eller matchande. Är det bättre att köpa denim liggdel och köra rött lock? Eller hur ska jag göra?? Jag är nog för lat att byta liggdelen (alltså ha två), däremot sittdelsbasen kommer jag nog byta ibland. Grubblat sedan i går och kan inte bestluta mig, behöver hjälp! Nu ruscha vidare till dagis, återkommer strax!
    Smaksak. Jag skulle nog tycka det var fint med röd liggdel och denimsuffla och denimlock. Tror jag, har inte sett kombon så jag kan inte svära. Sand med samma borde ju också funka.  Annars är sand liggdel med brun suffla och lock jättefint. Så tänkte jag köra sen, men med sittdelsbas.

Denimliggdel med rött lock känns inte lika snyggt i mina öron men som sagt, man måste ju se för att uttala sig. Men denim ligg skulle nog vara snyggare med brun eller all denim sas.
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-12 13:45:07 följande:
    Smaksak. Jag skulle nog tycka det var fint med röd liggdel och denimsuffla och denimlock. Tror jag, har inte sett kombon så jag kan inte svära. Sand med samma borde ju också funka.  Annars är sand liggdel med brun suffla och lock jättefint. Så tänkte jag köra sen, men med sittdelsbas. Denimliggdel med rött lock känns inte lika snyggt i mina öron men som sagt, man måste ju se för att uttala sig. Men denim ligg skulle nog vara snyggare med brun eller all denim sas.
    Jag tycker Denimliggdel med rött lock låter kalas fint Och röd suffla!!!Mer rött åt folket! Tycker också att rött och brunt är fint tillsammans...
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-12 13:49:34 följande:
    Jag tycker Denimliggdel med rött lock låter kalas fint Och röd suffla!!!Mer rött åt folket! Tycker också att rött och brunt är fint tillsammans...
    Ja rött och brunt är jättefint.
  • sarahl

Har hittat en teutonia fun på blocket som jag vill köpa men männsikan svarar ju inte på sms. typiskt nu hinner den säkert bli såld bara därför.

• Tant Pruselius
    sarahl skrev 2010-05-12 14:06:09 följande:
    Har hittat en teutonia fun på blocket som jag vill köpa men männsikan svarar ju inte på sms. typiskt nu hinner den säkert bli såld bara därför.
    då blir man trött, ringt då?
  • Lokatt
    Asereht skrev 2010-05-12 13:39:16 följande:
    Skulle vara det då, men jag håller mig nog till dynor. Jag och trikå lirar inte om ma säger så.
    Men du kan sy ryggöverdrag till buggan i bomull, inga problem!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11