• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Asereht
    Riskiflickan skrev 2010-05-16 23:30:25 följande:
    jag köpte ju min frog från holland.... så jag håller mig där, i tyskland å på engelska ebay.... däremot den nygamla svenska ebay ger jag inte mkt för, den är ju jättekrånglig att få bra sökresultat ifrån.....
    Svenska e-bay är kass. Nu har jag iofs inte kikat på mkt länge men sist jag kikade där så var det kasst. *s*

Holland har jag undvikit av språkförbistringsanledning. Går ju bra så länge det är tyska eller engelska sen blir jag rädd.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Riskiflickan
    Asereht skrev 2010-05-16 23:34:23 följande:
    Svenska e-bay är kass. Nu har jag iofs inte kikat på mkt länge men sist jag kikade där så var det kasst. *s*Holland har jag undvikit av språkförbistringsanledning. Går ju bra så länge det är tyska eller engelska sen blir jag rädd.
    de flesta är helt ok på engelska....men visst, jag kan inte ens tyska....
  • Tant Pruselius
    Riskiflickan skrev 2010-05-16 23:07:46 följande:
    jag har kollat runt på beggade bee, men de vill ju ha runt 4000 för sina, jag såg att de på babyproffsen i västerås sålde ut bee för 4800, nya.....
    ja, då var vi där vid dessa överpriser på beg vagnar.
    Jag betalade 3 för min nya (09s modell) i kartong med en extra sufflett och regnskydd. Medans folk som haft sin 1år vill att jag skulle betala 4+, glöm och dröm!

Nu är jag inriktad på RB, men en vagn som är minst 5år betalar jag inte mer en max 1000kr för, och på så vis har jag lyckats göra mig osams med de flesta

Länge tyckte jag att Uj'sarna låg way overprice men nu verkar dem ha sjunkigt ner lite, finanskris ?

Vagnar jag vill ha just idag - RB (helst röd), Swift (chilli) och alltid en Cam, gärna denim med röda inslag Där är dagens topp 3.
    Asereht skrev 2010-05-16 23:07:57 följande:
    Men hallå fröken! Man skaffar cam topset och har på grodan. Man behöver bara byta sufflettfästen, bågarna är samma sen kan man ha alla cams godbitar om man inte vill sy själv. Som sagt, all camklädsel går att ha på Frog.
    och dem fästena går att köpa lösa?

Godmorgon på Er alla {#lang_emotions_sunny}!!!
    Nu ska jag baka 3 gastrobleck med hallonsockerkaka innan kl 09:30

Lokatt - Kom stålarna fram nu?
  • Nifelheim
    Pruseluskan skrev 2010-05-17 06:38:09 följande:
    Köp min cam i denim Jag har en röd åkpåse också *frestar*

Jag vill ha en p&T {#lang_emotions_surprised} Ja jag är knäpp igen, tyckte inte alls om den när jag hade den. Men vill ha ngt mer och den får E iaf plats i. Helst vill jag testa Vibe, men är även lite sugen på en blå sport (tycker att det är synd att den är camofärgad på sitsen, men det får jag väl lösa om jag springer på en sån)
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Asereht
    Nifelheim skrev 2010-05-17 06:45:58 följande:
    Köp min cam i denim Jag har en röd åkpåse också *frestar* Jag vill ha en p&T Ja jag är knäpp igen, tyckte inte alls om den när jag hade den. Men vill ha ngt mer och den får E iaf plats i. Helst vill jag testa Vibe, men är även lite sugen på en blå sport (tycker att det är synd att den är camofärgad på sitsen, men det får jag väl lösa om jag springer på en sån)
    Det finns ju de där med grafittimönster istället på sitsen, det kanske kunde vara något? Såg sån på Babyland Barkarby när vi var där sist. Jag gillar P&T, vem vet det kanske blir en sån när A blir stor nog för endast framåt. Eller en EW eller nåt annat...fast jag tror jag håller mig till de väl beprövade nu.

Du har ingen röd sufflett som ligger och vill flytta (eller helt set)? *flörtar* Orange är också lite intressant tror jag. Jag skulle tom kunna tänka mig en sån där knallrosa sufflett, men bara sufflet. Funderar på om jag dragit på mig någon konstig sjuka!
  • Asereht

Man vet att man är skadad när det enda i drömväg man minns på morgonen var att man handlade en massa fina buggafynd på e-bay. Ännu värre när man känner en svidande besvikelse när man inser att det bara var en dröm! {#lang_emotions_frown}

Jag som köpt ett nytt fint rött topset i fleece, en knallrosa och en orange sufflett plus en härligt solgul åkpåse + en massa andra roliga saker! *känner mig så lurad* Kanske skulle man sluta sitta och dreggla på e-bay innan läggdags....{#lang_emotions_dreamer}

• zasata
    Asereht skrev 2010-05-17 08:24:58 följande:
    Man vet att man är skadad när det enda i drömväg man minns på morgonen var att man handlade en massa fina buggafynd på e-bay. Ännu värre när man känner en svidande besvikelse när man inser att det bara var en dröm! Jag som köpt ett nytt fint rött topset i fleece, en knallrosa och en orange sufflett plus en härligt solgul åkpåse + en massa andra roliga saker! *känner mig så lurad* Kanske skulle man sluta sitta och dreggla på e-bay innan läggdags....
    *små skrattar lite*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11