• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-18 09:43:58 följande:

well I guess I deserve that !

Men jag gillar lite sådant, so hit me! Jag är ju helt kär i min  cherry blossom och den är kanske lite åt samma håll.

*tar skydd för flygande tomater*
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-18 10:35:51 följande:
    well I guess I deserve that ! Men jag gillar lite sådant, so hit me! Jag är ju helt kär i min  cherry blossom och den är kanske lite åt samma håll. *tar skydd för flygande tomater*
    Nä cherryblossom är fin. *gilla*
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht

Sitter och kollar på min lillskrutt som ligger och surrar på golvet. Han är så nöjd när han vänder sig. Fast ibland kommer armen i kläm och då blir han skitsur!

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-18 10:46:59 följande:
    Sitter och kollar på min lillskrutt som ligger och surrar på golvet. Han är så nöjd när han vänder sig. Fast ibland kommer armen i kläm och då blir han skitsur!

Det är inte lätt när det är svårt för dem små
  • Cs mamma

Nif: Graffittivagnarna sålde nog inte så bra för när jag skulle ha PT så såldes dom hos affärerna för mer eller mindre inget... du är närmare ett år försen om du vill ha en sån ny =)

Förlåt vem det nu var men min hjärna är kokt.... vem var det som sydde mitt överdrag till PTn Passau??? (har för mig det men det kan likagärna ha varit någon annan) Skulle behöva be om en tjänst hos någon syglad varelse

• passau
    Angel Gbg skrev 2010-05-18 11:07:34 följande:
    Nif: Graffittivagnarna sålde nog inte så bra för när jag skulle ha PT så såldes dom hos affärerna för mer eller mindre inget... du är närmare ett år försen om du vill ha en sån ny =)Förlåt vem det nu var men min hjärna är kokt.... vem var det som sydde mitt överdrag till PTn Passau??? (har för mig det men det kan likagärna ha varit någon annan) Skulle behöva be om en tjänst hos någon syglad varelse
    inboxa!
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-18 11:08:50 följande:
    nawwwe!
    Är han inte välldans lik dig?

Söt som socker är han hur som!{#lang_emotions_heart}

Vart håller Ekorren hus ?
    - Hur går det med unge herr V, har ni fått lite fler timmar på förskolan? hur funkar det?
    - Vad gillar du din sing nu när du kört den ett tag?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11