-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
kolla den här, verkar inte så praktiskt
Och jag gissar att fr.s kommer skrika bordell
http://www.blocket.se/varmland/En_lyxvagn__en_sulky_och_en_combi_27454513.htm?ca=7&w=1
Faktiskt aldrig sett förr.
-
Det är satans varmt i solen, måste ta en paus då och då ju!
Man vill ju inte bli så där härligt snyggt likblek med rödbränna heller. Det gäller att smyga fram färgen så man slipper se ut som en polkagris!
-
va?! har ni sol?!Asereht skrev 2010-05-17 13:46:53 följande:Det är satans varmt i solen, måste ta en paus då och då ju! Man vill ju inte bli så där härligt snyggt likblek med rödbränna heller. Det gäller att smyga fram färgen så man slipper se ut som en polkagris!
Jag hade klätt mig imorse när jag var ut med hundarna och med barnen till dagis, då var det varmt och på promenaden trodde jag jag skulle svettas ihjäl, bytte om och åkte till skolan, då frös jag massor, samma hem därifrån nyss, kallt och ruggigt. -
Lokatt skrev 2010-05-17 13:42:22 följande:kolla den här, verkar inte så praktiskt Och jag gissar att fr.s kommer skrika bordell www.blocket.se/varmland/En_lyxvagn__en_sulky_... Faktiskt aldrig sett förr.
*yuk* Undrar om den är köpt i Sverige. *tvivla*
-
Jaaa!Lokatt skrev 2010-05-17 13:48:47 följande:va?! har ni sol?! Jag hade klätt mig imorse när jag var ut med hundarna och med barnen till dagis, då var det varmt och på promenaden trodde jag jag skulle svettas ihjäl, bytte om och åkte till skolan, då frös jag massor, samma hem därifrån nyss, kallt och ruggigt.
20 grader i skuggan och strålande sol. Fast jag kan inte vara ute så mkt som jag vill då lillgrisen inte tycker det är kul att bara vara i vagnen när han är vaken. Lika bra det, annars skulle jag se ut som en polkagris till kvällen.
-
Asereht skrev 2010-05-17 13:49:06 följande:*yuk* Undrar om den är köpt i Sverige. *tvivla**morrar om avudsjuka*Asereht skrev 2010-05-17 13:50:19 följande:Jaaa! 20 grader i skuggan och strålande sol. Fast jag kan inte vara ute så mkt som jag vill då lillgrisen inte tycker det är kul att bara vara i vagnen när han är vaken. Lika bra det, annars skulle jag se ut som en polkagris till kvällen.
Idag ska jag nog köra lite mer bil, pressar in det i det hektiska schemat, vill verkligen komma vidare! Nu har jag ju övat grunder några gånger, kommit upp till 3:ans växelÄr fortfarande lite missnöjd med min "smygning" upp av kopplingen från startläge, men det är nog en vana jag behöver ha mängdträning på för att det ska sitta mjukare. Teoretisk har jag tränat skyltar och är nöjd där, 98% rätt ca på storprov av de.
Hur går det för er andra som håller på? -
Den såldes på babyproffsen ett tag har jag för mig.. Var rätt dyr.. strax över 2000, men kan ha fel.Lokatt skrev 2010-05-17 13:42:22 följande:kolla den här, verkar inte så praktiskt Och jag gissar att fr.s kommer skrika bordell www.blocket.se/varmland/En_lyxvagn__en_sulky_... Faktiskt aldrig sett förr.
Nu skall jag snart på intervju!! håll tummarna tjejer, jag är så nervös. -
prus: ja, överpriser!!! får leta vidare, vill gärna ha en bee, men får bli beggad då det passar bättre in i ekonomin, men inte för 4000!!!
-
Ciao bellas!
Har inte fått länken att funka men ropar BORDELL!!! för säkerhets skull
Zasata: lycka till!!! Och vilka fina ungar du harEbba är så lik dig!
Riskiflickan: jag såg butiksex av gamla Bee i Varberg för 3.500 så det finns fynd att göra.
*håller mig inne ifall Lokatt får i fyran* -
Åh herregud *kvider* Det är vad jag kallar en riktig turkvagn.