-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Hallå där, har du varit här uppåt och missat att det luktar kaffe och kardemummabullar?!Fröken Småland skrev 2010-05-17 15:11:51 följande:Ciao bellas! Har inte fått länken att funka men ropar BORDELL!!! för säkerhets skull Zasata: lycka till!!! Och vilka fina ungar du har Ebba är så lik dig! Riskiflickan: jag såg butiksex av gamla Bee i Varberg för 3.500 så det finns fynd att göra. *håller mig inne ifall Lokatt får i fyran*
-
Kavat: Nä, det var sist jag var i Varberg. Fast jag var i och för sig där igår men bara genomfart efter den stora utlandssemstern.
-
åh, min man går med på en beeom jag hittar en för typ det priset..... om nån ser, säg till!!!!Fröken Småland skrev 2010-05-17 15:11:51 följande:Ciao bellas!Har inte fått länken att funka men ropar BORDELL!!! för säkerhets skull Zasata: lycka till!!! Och vilka fina ungar du har Ebba är så lik dig!Riskiflickan: jag såg butiksex av gamla Bee i Varberg för 3.500 så det finns fynd att göra.*håller mig inne ifall Lokatt får i fyran*
-
Riski: Kolla med Babyproffsen i Sisjön, de hade flera stycken kvar fast de såldes tillsammans med åkpåse och bilstolsadaptrar och allt vad det var. Men kanske de säljer separat också?
-
Dom skulle höra av sig nästa vecka om jag kom vidare till en intervjuv nummer två.. håll tummarna, och tårna!
-
snälla hjälp mig!
ska på bröllop i sommar och kan inte bestämma mig...
vilken är finast?
den rosa tänkte jag ta bort blommorna på och bara ha den stora i ena sidan och den lila tänkte jag ta bort rosetten på...
snälla hjälp mig snabbt så jag kan beställa innan jag ångrar mig
http://cgi.ebay.co.uk/Vintage-Embroider-Floral-Cocktail-Dress-L-12-14-Violet-/160435279002?cmd=ViewItem&pt=Women_s_Clothing&hash=item255ab0149a
http://cgi.ebay.co.uk/Flower-Tassel-Trim-Cocktail-Dress-UK-S-6-8-Plum-/150442697320?cmd=ViewItem&pt=Women_s_Clothing&hash=item2307156268 -
Den sista!passau skrev 2010-05-17 21:30:00 följande:snälla hjälp mig! ska på bröllop i sommar och kan inte bestämma mig... vilken är finast? den rosa tänkte jag ta bort blommorna på och bara ha den stora i ena sidan och den lila tänkte jag ta bort rosetten på... snälla hjälp mig snabbt så jag kan beställa innan jag ångrar mig cgi.ebay.co.uk/Vintage-Embroider-Floral-Cockt... cgi.ebay.co.uk/Flower-Tassel-Trim-Cocktail-Dr...
-
nä, den varmkt dyrare där....typ 5000 för bara bee...Fröken Småland skrev 2010-05-17 17:34:30 följande:Riski: Kolla med Babyproffsen i Sisjön, de hade flera stycken kvar fast de såldes tillsammans med åkpåse och bilstolsadaptrar och allt vad det var. Men kanske de säljer separat också?
-
Meen. Den blå phil&teden med grafitti-mönster har jag aldrig sett irl. Sålde den väldigt dåligt? Eller har folk inte ledsnat på den ännu?
*suuugen på en blå vagn*
Annars lutar det åt vibe nu. Tycker att den är klart snyggast av P&T vagnarna, men verkar vara många som varit missnöjda med den *velar*
Nåja, måste cykla iväg mot dagis strax. Bilen är på verkstan så det slutar väl med att jag inte har råd med någon vagn alls
-
Den lila gillade jag.passau skrev 2010-05-17 21:30:00 följande:snälla hjälp mig! ska på bröllop i sommar och kan inte bestämma mig... vilken är finast? den rosa tänkte jag ta bort blommorna på och bara ha den stora i ena sidan och den lila tänkte jag ta bort rosetten på... snälla hjälp mig snabbt så jag kan beställa innan jag ångrar mig cgi.ebay.co.uk/Vintage-Embroider-Floral-Cockt... cgi.ebay.co.uk/Flower-Tassel-Trim-Cocktail-Dr...Vet faktiskt inte, har aldrig sett den live förut heller så jag hajade till. Men jag tyckte den var helt ok, inte sämre än cammon iaf. Kunde de inte göra en med typ marimekkoblommor eller nåt, det vore coolt!Nifelheim skrev 2010-05-18 06:58:34 följande:Meen. Den blå phil&teden med grafitti-mönster har jag aldrig sett irl. Sålde den väldigt dåligt? Eller har folk inte ledsnat på den ännu? *suuugen på en blå vagn* Annars lutar det åt vibe nu. Tycker att den är klart snyggast av P&T vagnarna, men verkar vara många som varit missnöjda med den *velar* Nåja, måste cykla iväg mot dagis strax. Bilen är på verkstan så det slutar väl med att jag inte har råd med någon vagn alls
Jag är inte helt såld på vibe alls. Visst den är ok men nä, tror inte jag skulle välja den själv. Jag skulle nog köra Dash eller classic. Rent estetiskt gillar jag Classic bäst. Men det kanske är vanan elelr att jag gillar det mer klassiska P&T utseendet som var innan de sålde ut till "kina". Sporten känns ju helt klart säkrast dvs mest beprövad i dagsläget förstås och en sån kan jag också tänka mig. Jag blir sugen på P&T då coh då men har ju noll behov av en. Men som sagt, vem vet vad det blir när lillgrisen ska uppgradera i framtiden.