• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Lokatt
    Pruseluskan skrev 2010-05-16 22:32:42 följande:
    hua.... billigt som tusan ju. Men jag blev mer kär i denim-grodan. Min "hat"färg är just vinröd, eller som denna annons sa rödvins färg
    hahaha, den är aubergine 
  • Lokatt
    Riskiflickan skrev 2010-05-16 22:39:39 följande:
    jag gillar den orangea färgen på frog....
    En sån sufflett hade jag till min frog, men frogen hade sand basfärg. Gillade suffletten, på utsidan Insidan var inte fin!
  • Tant Pruselius
    Lokatt skrev 2010-05-16 22:41:22 följande:
    En sån sufflett hade jag till min frog, men frogen hade sand basfärg. Gillade suffletten, på utsidan Insidan var inte fin!
    nikotin?

Denna månad är tyvärr inte gjord för en vagnsaffär till...rätt illa faktiskt men snart är det löning (med lite extra höjning), hoppas jag!
  • Lokatt
    Pruseluskan skrev 2010-05-16 22:45:39 följande:
    nikotin?Denna månad är tyvärr inte gjord för en vagnsaffär till...rätt illa faktiskt men snart är det löning (med lite extra höjning), hoppas jag!
    jaa, och rutor {#lang_emotions_undecided}
  • Tant Pruselius
    Lokatt skrev 2010-05-16 22:50:51 följande:
    nee, nu ljög jag, marin
    oj så fin! Det är ju hel fint, jag är helt alergisk mot den nikotingula, det har gjort att jag nästan helt räknar bort grodorna ur tanken... men hur stor är din som åker den där ?
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-16 22:32:42 följande:
    hua.... billigt som tusan ju. Men jag blev mer kär i denim-grodan. Min "hat"färg är just vinröd, eller som denna annons sa rödvins färg
    Det går ju att ha cambas på frog vettdu om man inte hittar en beggad frogklädsel i trevligare färg. Jag har ju lyckats köpa på mig både ny frog i sand, beggad denim och en klarblå cam.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Ekorrfamiljen

Haha vad ni är roliga! Jag köper också helst begagnat så slipper jag värsta rep-ångesten! (Oj! Det där lät allvarligare än det är.. repångest.. Huuh!)

Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11