-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
hahaha, den är auberginePruseluskan skrev 2010-05-16 22:32:42 följande:hua.... billigt som tusan ju. Men jag blev mer kär i denim-grodan. Min "hat"färg är just vinröd, eller som denna annons sa rödvins färg
-
jag gillar den orangea färgen på frog....
-
En sån sufflett hade jag till min frog, men frogen hade sand basfärg. Gillade suffletten, på utsidanRiskiflickan skrev 2010-05-16 22:39:39 följande:jag gillar den orangea färgen på frog....
Insidan var inte fin!
-
nikotin?Lokatt skrev 2010-05-16 22:41:22 följande:En sån sufflett hade jag till min frog, men frogen hade sand basfärg. Gillade suffletten, på utsidan Insidan var inte fin!
Denna månad är tyvärr inte gjord för en vagnsaffär till...rätt illa faktiskt men snart är det löning (med lite extra höjning), hoppas jag! -
jaa, och rutorPruseluskan skrev 2010-05-16 22:45:39 följande:nikotin?Denna månad är tyvärr inte gjord för en vagnsaffär till...rätt illa faktiskt men snart är det löning (med lite extra höjning), hoppas jag!
-
nee, nu ljög jag, marinLokatt skrev 2010-05-16 22:49:22 följande:jaa, och rutor
-
oj så fin! Det är ju hel fint, jag är helt alergisk mot den nikotingula, det har gjort att jag nästan helt räknar bort grodorna ur tanken... men hur stor är din som åker den där ?Lokatt skrev 2010-05-16 22:50:51 följande:nee, nu ljög jag, marin
-
ååå så fin
-
Det går ju att ha cambas på frog vettdu om man inte hittar en beggad frogklädsel i trevligare färg. Jag har ju lyckats köpa på mig både ny frog i sand, beggad denim och en klarblå cam.Pruseluskan skrev 2010-05-16 22:32:42 följande:hua.... billigt som tusan ju. Men jag blev mer kär i denim-grodan. Min "hat"färg är just vinröd, eller som denna annons sa rödvins färg
-
Haha vad ni är roliga!
Jag köper också helst begagnat så slipper jag värsta rep-ångesten! (Oj! Det där lät allvarligare än det är.. repångest.. Huuh!)