-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
*får ont i hjärtat*zasata skrev 2010-05-16 21:10:25 följande:Mmm jag med.. Fick min mega repa när jag la in den i bilen.. :(
Jag har putsat på min nu i flera timmar
Jag gav nogranna instruktioner till sambon om i och urlastning ur bilen, det förkommer tillochmed en filtHan sa att han inte ska använda den utan han är fullkomligt nöjd med pippivagnen, som också behandlas som en prinsessa men han tycker att jag är lite mjukare i den relationen ....
verkligen, aldrig mer nytt....Asereht skrev 2010-05-16 21:21:14 följande:*ha ha* Sån är jag med! Det känns helt klart bättre med beggat. Inte samma ångestfaktor. -
min får nog inte åka bil igen..
-
Min man ger mig "onda ögat" när han ska lasta vagn för jag står alltid bredvid och säger aaaaaaakta....Pruseluskan skrev 2010-05-16 21:31:27 följande:verkligen, aldrig mer nytt....
-
hur gick det till?zasata skrev 2010-05-16 21:32:32 följande:min får nog inte åka bil igen..
-
Prus!
Här kan du se sitsen som man kan sätta på gamla buggaståbrädan.
www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon_delvis_ny_tillbehor_sittpall_27359148.htm&w=3
Sen en snygg frog i min favvo denim (har en sån sittdel, suffla och varukorg *love*)
www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Frog_Denim___Limited_Edition___extras_27085193.htm&w=3
-
La den ner, när jag tog ut den hade den legat på chassit..Pruseluskan skrev 2010-05-16 21:33:10 följande:hur gick det till?
-
ååå du såg min frågaAsereht skrev 2010-05-16 21:40:54 följande:Prus!Här kan du se sitsen som man kan sätta på gamla buggaståbrädan. www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon_del...Sen en snygg frog i min favvo denim (har en sån sittdel, suffla och varukorg *love*)www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Frog_Denim__...
Ser lite vansklig ut, någon här som haft sådan? Bra...?
Haha kollade på Frogen förut och råkade visst hamna där igen för sisådär 5minuter sedan...ödetvi kan ha vår uppfäld, och har filt runtzasata skrev 2010-05-16 21:49:07 följande:La den ner, när jag tog ut den hade den legat på chassit.. -
En till prisvärd Frog:
www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Frog_27535111.htm&w=3
Framhjul kan man skaffa nya (cams passar) och åkpåsen är en Simpleworld och de är ju inte jättebilliga i inköp heller.
-
hua.... billigt som tusan ju. Men jag blev mer kär i denim-grodan.Asereht skrev 2010-05-16 22:29:01 följande:En till prisvärd Frog:www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Frog_2753511...Framhjul kan man skaffa nya (cams passar) och åkpåsen är en Simpleworld och de är ju inte jättebilliga i inköp heller.
Min "hat"färg är just vinröd, eller som denna annons sa rödvins färg -
vilket fynd! prusse, köp!Asereht skrev 2010-05-16 22:29:01 följande:En till prisvärd Frog:www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Frog_2753511...Framhjul kan man skaffa nya (cams passar) och åkpåsen är en Simpleworld och de är ju inte jättebilliga i inköp heller.