• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Asereht
    zasata skrev 2010-05-17 08:51:09 följande:
    *små skrattar lite*
    Fröken Småland skrev 2010-05-17 08:58:55 följande:
    *skrattar högt åt Asereht*
    Bjuder på det.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2010-05-17 09:12:51 följande:
    Nu skall jag bildbomba er lite. Har lånat min brors riktiga kamra.. Tror dom är klickbara Annars bombar jag er igen.
    Såå fina ungar {#lang_emotions_heart}
    Nifelheim skrev 2010-05-17 06:45:58 följande:
    Köp min cam i denim Jag har en röd åkpåse också *frestar*Jag vill ha en p&T Ja jag är knäpp igen, tyckte inte alls om den när jag hade den. Men vill ha ngt mer och den får E iaf plats i. Helst vill jag testa Vibe, men är även lite sugen på en blå sport (tycker att det är synd att den är camofärgad på sitsen, men det får jag väl lösa om jag springer på en sån)
    åÅåå *drägglar* men jag ska INTE!!!! (Inboxa!)

Ja, det är nedrans synd att det är camo på den för snyggare blå är svårt att hitta...
    Asereht skrev 2010-05-17 08:24:58 följande:
    Man vet att man är skadad när det enda i drömväg man minns på morgonen var att man handlade en massa fina buggafynd på e-bay. Ännu värre när man känner en svidande besvikelse när man inser att det bara var en dröm! Jag som köpt ett nytt fint rött topset i fleece, en knallrosa och en orange sufflett plus en härligt solgul åkpåse + en massa andra roliga saker! *känner mig så lurad* Kanske skulle man sluta sitta och dreggla på e-bay innan läggdags....
    höhöhö Bra där!
    Asereht skrev 2010-05-17 09:07:04 följande:
    Kolla in denna! Hade det varit ett enkelt framhjul hade jag gillat den tror jag. Nån som sett en sån irl?www.blocket.se/skaraborg/Trehjuling_med_vandb...
    zasata skrev 2010-05-17 09:09:09 följande:
    Nix, men jag gillade den den.. Hade dn kostat en tusen-lapp hade jag nog åkto ch hämtat den..
    Har ni inget som ni kan kasta in som byte?!
  • Cs mamma

Ingen som råkar sitta på ett par lufthjul som passar på en Teutonia Rocky från 07???

Jag lovar att berätta om min Blekingedeal snart snart snart....

• Kavat
    Nu skall jag bildbomba er lite. Har lånat min brors riktiga kamra.. Tror dom är klickbara Annars bombar jag er igen.
    {#lang_emotions_heart} Jätte fina barn!
  • Kavat
    Kavat skrev 2010-05-17 11:59:29 följande:
    Jätte fina barn!
    Det på L liggandes (längst upp till höger) var verkligen jätte fint!
  • Asereht
    Fina bilder! Vad lika de är!
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11