• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-18 13:16:57 följande:
    Härligt! Jag är kär i turkost
    Du skulle ha en aquablå EW helt enkelt. Underbar färg!

www.easywalkerstroller.com/picture/EZW039.jpg
    (det finns bakstycke till suffletten också)

www.lunch.com/Strollerland/reviews/UserReview-EasyWalker_SKY-16-1436536-17628-Easy_Walker_Sky_single_and_double_stroller_Review.html
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-18 13:42:11 följande:
    oj vilken lesdsen...*börjar nästan gråta*
    Den kanske var lite väl ledsen... http://www.familjeliv.se/hem/asereht/gallery/php305pjq.png
  • Asereht
    Kavat skrev 2010-05-18 13:41:49 följande:
    F-n jävla skit vad jag är less på det här. Har fått en stor böld igen som ska skäras upp imorgon. Och på det mest roliga ställena av alla just nu, det gör ont som f-n. Är ni nyfikna på var så får ni inboxa. Sen är det naturligtvis skit med valda delar av släkten igen. Maken har pratat med sin mamma som klart och tydligt sagt att de inte kommer på kalas helgen som var eller helgen som kommer (lilleman ska ju firas) för hon ska in på op. Nu hade makens pappa pratat med min pappa och sagt att han inte var bjuden.... Min pappa som bett om att inte bli indragen i skiten... Överreagerar jag? Ärligt? Hade jag pratat med min mamma och hon sagt att de helgerna ni har kalas kan inte vi komma för att jag ska opereras så inte fasen hade min pappa ansett att han inte var bjuden och beklagat sig för det. Jag är så jäkla trött på den skiten så jag spyr. Kan de inte reda upp saken som vuxna människor? Hade nu makens pappa haft en normal relation med sin son så hade han väl insett att om man säger tydligt att man inte kommer, så är det väl inte så underligt att man inte får frågan en gång till? Eller är det makens mamma som inte pratar med sin man om vad hon sagt till sin son?
    Rena förskolebeteendet!

Jobbigt med bölden. *rys*
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-18 13:43:29 följande:
    Du skulle ha en aquablå EW helt enkelt. Underbar färg!www.easywalkerstroller.com/picture/EZW039.jpg(det finns bakstycke till suffletten också)www.lunch.com/Strollerland/reviews/UserReview...
    gaddam! vilken ljuv varelse, och kalas med bakstycke, annars är det helt öppet vid skallen? kan inte ungen (om den ej sitterfastspänd) rasa ut väldans lätt då om den är i liggläge?
    Kavat skrev 2010-05-18 13:41:49 följande:
    F-n jävla skit vad jag är less på det här. Har fått en stor böld igen som ska skäras upp imorgon. Och på det mest roliga ställena av alla just nu, det gör ont som f-n. Är ni nyfikna på var så får ni inboxa. Sen är det naturligtvis skit med valda delar av släkten igen. Maken har pratat med sin mamma som klart och tydligt sagt att de inte kommer på kalas helgen som var eller helgen som kommer (lilleman ska ju firas) för hon ska in på op.Nu hade makens pappa pratat med min pappa och sagt att han inte var bjuden.... Min pappa som bett om att inte bli indragen i skiten...Överreagerar jag? Ärligt?Hade jag pratat med min mamma och hon sagt att de helgerna ni har kalas kan inte vi komma för att jag ska opereras så inte fasen hade min pappa ansett att han inte var bjuden och beklagat sig för det.Jag är så jäkla trött på den skiten så jag spyr. Kan de inte reda upp saken som vuxna människor? Hade nu makens pappa haft en normal relation med sin son så hade han väl insett att om man säger tydligt att man inte kommer, så är det väl inte så underligt att man inte får frågan en gång till? Eller är det makens mamma som inte pratar med sin man om vad hon sagt till sin son?
    aj aj med bölden ocd du överilar inte alls...jisses...
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-18 13:52:57 följande:
    gaddam! vilken ljuv varelse, och kalas med bakstycke, annars är det helt öppet vid skallen? kan inte ungen (om den ej sitterfastspänd) rasa ut väldans lätt då om den är i liggläge?
    Nej då, så länge du inte tänker tippa vagnen grymt bakåt med icke fastspänt barn så är det ingen risk! Jag tyckte det var jättebra att man kunde ta bort bakstycket, särskilt på sommaren. Dels har man total överblick och dels blir det genomluftat. Men så var jag ju van vid P&T också.
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-18 14:20:56 följande:
    Nej då, så länge du inte tänker tippa vagnen grymt bakåt med icke fastspänt barn så är det ingen risk! Jag tyckte det var jättebra att man kunde ta bort bakstycket, särskilt på sommaren. Dels har man total överblick och dels blir det genomluftat. Men så var jag ju van vid P&T också.
    men bakstycket kommer inte med utan är som tillbehör?
    Asereht skrev 2010-05-18 14:21:38 följande:
    Röd!
    just min tanke
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-18 14:30:16 följande:
    just min tanke
    När man köper EW så är den utrustad med sufflet med bakstycke som går att ta av (dragkedja) och bumperbar/bygel + regnskydd. Den är billigare i inköp och man får mer för pengarna än om man köper UJ. Den ahr dessutom ställbar fjädring och är smalare än UJ. Den blir dessutom betydligt mindre ihopfälld.

Jag gillade min massor meeeen den är inte vändbar och jag ska köra vändbart tills A är minst 18 mån om han går med på det.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11