-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Sporten kostar dock 2500, medans de billigaste Vibe:arna ligger på 5000.... Ska jag köpa en Vibe nu MÅSTE jag sälja något först... Gah. Varför har jag inte råd med båda två? Eller varför finns inte Vibe i klarblått?
-
Tack bästa Nif för att du gjorde mig lite klokare ang de olika modellerna. Jag ska se vad lönekuvertet säger när det kommer imorgon. Oxå ska jag jobba lite på K
Idag kom denna dyna hem till oss.
Den blir nog kalas bra. Och varukorgen kom äntligen den med. Men nu är det så att själva vagnen är med sambon på jobbet (i bilen rättare sagt).
(Obs, vagnen är inte min.) -
Vibe finns tyvärr bara i svart-röd, svart-svart och svart-graffittiröd om jag förstått det rätt. Älskar svart, men just nu brinner jag för färgglada vagnar.Pruseluskan skrev 2010-05-24 13:57:04 följande:oj hjälp. Vibe är svart-röd? Blått är ju flått....men du pratade ju om att du ville testa en vibe sååå....
-
www.tradera.com/Easywalker-SKY-sittvagn-liggdel--auktion_340816_111786664
den har legat ute lääänge nu.. *vill ha*
-
Den är fin men anledningen till att den går runt är ju vädligt hölgt reservationspris. Första gången jag såg den var det budat över 3500:- men inte vinnande bud. Folk tröttnar, dessutom kan man hitta en lika sjysst på blocket för runt 3000. EW har rätt lågt andrahandvärde fortfarande eftersom de fortfarande inte är jättevanliga. Har sett så många billiga på blocket så håll ögonen öppna där istället om du är sugen.zasata skrev 2010-05-24 20:29:26 följande:www.tradera.com/Easywalker-SKY-sittvagn-liggd... den har legat ute lääänge nu.. *vill ha*
-
jo 1500 är lagom..Asereht skrev 2010-05-24 20:47:34 följande:Den är fin men anledningen till att den går runt är ju vädligt hölgt reservationspris. Första gången jag såg den var det budat över 3500:- men inte vinnande bud. Folk tröttnar, dessutom kan man hitta en lika sjysst på blocket för runt 3000. EW har rätt lågt andrahandvärde fortfarande eftersom de fortfarande inte är jättevanliga. Har sett så många billiga på blocket så håll ögonen öppna där istället om du är sugen.
jag vele ju haft deras syskonvagn men då fanns ju ingen ute
Skall ju ha en uj sen med.. får nog skaffa ett barn till -
*ha ha*zasata skrev 2010-05-24 20:48:48 följande:jo 1500 är lagom.. jag vele ju haft deras syskonvagn men då fanns ju ingen ute Skall ju ha en uj sen med.. får nog skaffa ett barn till
-
-
Prus, har du gett upp RB? Annars kanske det går att pruta: www.blocket.se/stockholm/Rollerbug_27665587.htm&w=3
-
*slår Asereht på fingrarna, skäms...*Asereht skrev 2010-05-24 20:58:03 följande:Suktar Z lite. www.blocket.se/goteborg/Rod_Easy_Walker_Duo_S... www.blocket.se/alvsborg/Easy_Walker_Sky_Svart...
Ååå vill ha! Ja syskovagn är jag ju inget behov av alls med.. ååå *suckar högt*
Jag tror och hoppas att jag får jobbet!