• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Fröken Småland

Nif: Om du ångrar dig innan du genomför affären så hoppa över! Det kommer alltid fler vagnar och du sitter ju inte i sjön nu. Dessutom är det ju jakten som är roligast {#lang_emotions_dreamer}

• Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-05-25 07:13:40 följande:
    Alla barn borde åka vagn tills de är tolv *muttrar*
    MINST
    Fröken Småland skrev 2010-05-25 07:19:15 följande:
    Nif: Om du ångrar dig innan du genomför affären så hoppa över! Det kommer alltid fler vagnar och du sitter ju inte i sjön nu. Dessutom är det ju jakten som är roligast
    Jo jag vet. Men jag kom inte på att jag ångrade mig förrän i natt Tycker ju faktiskt att det är roligast att leta, och den där stunden när man åker och ska hämta sitt fynd. Sen är det roligt i ungefär en timme och sen vill jag oftast ha något nytt. *skadad*
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Fröken Småland

Igår var BVC här för 3-årskontroll och lilleman fick godkänt Men vi tyckte han var lite slö och det fick sin förklaring senare på kvällen då han fick hög feber stackaren. Så natten har varit sådär för mig och honom, däremot så tror jag att hans ögon är bättre men säkert vet jag inte då han fortfarande sover

• Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-05-25 07:23:53 följande:
    Tycker ju faktiskt att det är roligast att leta, och den där stunden när man åker och ska hämta sitt fynd. Sen är det roligt i ungefär en timme och sen vill jag oftast ha något nytt. *skadad*
    *känner igen mig själv på pricken*
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-05-25 07:13:40 följande:
    Alla barn borde åka vagn tills de är tolv *muttrar*
    Tycker jag med! {#lang_emotions_dreamer}
    Fröken Småland skrev 2010-05-25 07:28:40 följande:
    Igår var BVC här för 3-årskontroll och lilleman fick godkänt Men vi tyckte han var lite slö och det fick sin förklaring senare på kvällen då han fick hög feber stackaren. Så natten har varit sådär för mig och honom, däremot så tror jag att hans ögon är bättre men säkert vet jag inte då han fortfarande sover
    Men stackars liten då. Hoppas han är bättre idag.
    Jo jag vet. Men jag kom inte på att jag ångrade mig förrän i natt Tycker ju faktiskt att det är roligast att leta, och den där stunden när man åker och ska hämta sitt fynd. Sen är det roligt i ungefär en timme och sen vill jag oftast ha något nytt. *skadad*
    I fell again! {#lang_emotions_embarassed}  När väl vagnskrället väl står i hallen så bleknar den där "yes känslan" ganska fort. Att leta och få till affär är liksom höjdpunkten. *också skadad*
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Kavat

Jag har ju inte haft koll på ett tag, förutom på den röda varukorgen som gick häromdagen på T för 216:- som jag inte köpte för då kan jag lika gärna köpa en ny.
    En röd varukorg som är lagad där kardborren sitter och det ser ut orsaken var att tyget fransat sig. Vågar man ens köpa. Jag lastar rätt fullt kan väl tilläggas. {#lang_emotions_innocent} Känns ju som att eftersom en splirrans ny kostar 480:- så är det ju inga stora pengar det heller och då vet man ju att den är hel och funkar? Tänker jag fel?

Vad kostar saker beg nu?
    Jag vill minnas att beg topset går rätt billigt? Jag köpte mitt bruna canvas topset för 600 av Kajsan för något år sedan och det var i nyskick. Det enda som finns på T nu är ett nytt svart som ligger på utgångs 600:-

Var är rimligt för ett rött med en svartgrå rand som inte syns. (jag tror ni vet i vilket galleri ni kan kolla!? )

Nif får inte svara för hon är jävig.

• Kavat

Fröken Småland, skönt att det gick bra igår, men stackars liten. Hoppas han mår bättre idag.

Bölden, vet inte. Jag ska tillbaks idag. Lite (underdrift) svårt att se själv.
    Berättade jag att de gjorde rent den i fredags och det var bland det värsta jag gjort...?

Foglossningen är värre än någonsin efter helgens kalas, och jag som ändå fick mycket hjälp. Mammor är bra! {#lang_emotions_flower}

Träffade en av svärisarna. {#lang_emotions_throwup} Hejade typ och sen pratade jag inte mer med honom och höll mig därifrån... Jag litar inte på mig själv heller, hade han sagt något hade jag nog antingen börjat grina eller skälla ut honom eller rymt därifrån.

Föresten fröken, läste du att jag grattade er båda!?

• Tant Pruselius
    MINST Jo jag vet. Men jag kom inte på att jag ångrade mig förrän i natt Tycker ju faktiskt att det är roligast att leta, och den där stunden när man åker och ska hämta sitt fynd. Sen är det roligt i ungefär en timme och sen vill jag oftast ha något nytt. *skadad*
    känner igen.
    Jag hoppas få hämta hem en RB, om bara inte K var så osamarbetsvillig. Krånglig Karl!!! {#lang_emotions_djavulsk}
  • Nifelheim
    Pruseluskan skrev 2010-05-25 09:23:57 följande:
    känner igen. Jag hoppas få hämta hem en RB, om bara inte K var så osamarbetsvillig. Krånglig Karl!!!
    IBLAND är det bra att inte ha någon karl
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11