-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
*ha ha* Och vi reagerar på samma saker typ.Fröken Småland skrev 2010-05-24 21:48:09 följande:Oj, vi sitter och porrsurfar på samma sida - samtidigt Tycker den ser helskum och skitkul ut. Antagligen hur bra som helst i terräng.
EW Classic har jag aldrig sett här hemma öht faktiskt. MT är fåtaliga men har du sett på blocket att folk vill ha mer betalt för singlevarianterna är dubbel! -
www.blocket.se/stockholm/Urban_Jungle_Mountain_Terrain_26979298.htm&w=3
Gilalr tillbehören...*sukta*
-
Oho, gulle du.Asereht skrev 2010-05-24 20:58:58 följande:Prus, har du gett upp RB? Annars kanske det går att pruta: www.blocket.se/stockholm/Rollerbug_27665587.h...
mailatfast helst vill jag ju ha en rööööd. Du har satt griller i huvet på mig.
jag tycker faktiskt att been klarar grusgångarna rätt galant ändå. absolut kanske inte en terrängvagn men ändåFröken Småland skrev 2010-05-24 21:39:33 följande:Jag har börjat sakna en vagn att ha här hemma, det är inte så lysande med Bee eller MacLaren på grusvägarna. Inte för att jag går med vagn här så mycket men de få gångerna man vill göra det så vore det trevligt om det stod en Mountain Terrain eller varför inte en Easywalker Classic i garaget. Tipsa gärna om ni ser någon billig; priset skall vara max 1.000 kr så det lär väl bli svårt *suckar*Kavat: Skall vi dela på den här? Du får liggdelen till din MT-duo så letar jag efter en sittklädsel...www.blocket.se/goteborg/Mountain_Terrain_2753... -
-
Asereht: Jag minns att BabyTravel t o m kallade modellen för Julia. Lokatt kommer att döda mig nu men jag tycker den är kul
Ja, priserna på MT singel är ett skämt. Värre än RB t o m, den är ju åtminstone snygg -
*gillar att den var röd*Asereht skrev 2010-05-24 21:59:45 följande:www.blocket.se/stockholm/Urban_Jungle_Mountai...Gilalr tillbehören...*sukta*
-
Men ni vad är vittsen med MT ? är det bra med ett fast 3:e hjul???
*vill ha röd RB*
Fast jag tycker det här rätt skjysta överpriser på RB med, jag menar 5000(???) för en vagn som är över 5år gammal, jag struntar i att den är i bra skick osv. den blir inte yngre för det.
Görs MT inte heller längre? -
Hjälp vad ni skriver..
Fröken Småland: Okej, hade annars letat upp lämpligt kuvert här, men jag kan lägga allt i lägenheten istället då.
I lördags var vi nere på hamnen och åt glass. Då såg vi att PrimörPremiären höll hus i gamla silon där så vi gick dit. Massor av gott närproducerat att provsmaka och så var Alexandra Pascalidou där och gjorde reklam för sin kokbok: Min stora feta grekiska kokbok. Eftersom grekiskt är typ det enda vi aldrig lagar hemma (sanning med STOR modifikation) var Vipera bara tvungen att köpa den. Som tack fick vi världens gulligaste signering i boken av Alexandra. Hon var ju supermysig!Boken är jättekul att läsa och flera av recepten får till och med mig att bli sugen på att laga mat.
Idag var det utvecklingssamtal på Tins skola. Han är verkligen 15 år.. *suck* Men jag är glad att han gillar matte och försöker med det andra iaf. Han måste ju skärpa sig om han ska komma in på det gymnasieprogram han vill söka om ett år!
Oj, nu vaknade Vendel. Återkommer kanske.. Kramar!
-
En sak till innan jag sluter de blå; det lät intressant det där med Icandys dyna Asereht. Jag minns att jag tyckte om Firstwheels åkpåsar för de hade så läckra färger men när man har Bugaboo så vill man verkligen ha den där funktionen med fastsättningen som bara finns på Bugaboos påsar så jag övervägde aldrig någon på allvar. Men kul färger som sagt och jag vill minnas att den verkade vettig i kvaliteten (tror jag?).
Skall spana lite på Icandys dyna vid tillfälle, tills vidare blev jag lite småkär i OTH:s gräsgröna med brun baksida (för det är det va?). Två riktigt snygga färger i en och samma dyna, det tilltalar mitt småländska hjärta. På tal om gräsgrönt så snackade jag med personal på Polarn o Pyret och tydligen överväger de att ta in bl a den gröna skaloverallen i större storlekar även i Sverige i höst. Hoppas att det blir så för jag måste nog ha den gröna trots allt.
Angående grå MT: priset är rätt, färgen skulle kunna godkännas men det är för långt bort tyvärr för med frakt så blir den ju inte billig. Har slängt iväg ett mail till babyjungle med en förfrågan om de säljer klädslar till MT. För visst behöver Kavat en liggdel till sin MT-duo? *nickar menande* -
*kram*Ekorrfamiljen skrev 2010-05-24 22:07:03 följande:Hjälp vad ni skriver.. Fröken Småland: Okej, hade annars letat upp lämpligt kuvert här, men jag kan lägga allt i lägenheten istället då. I lördags var vi nere på hamnen och åt glass. Då såg vi att PrimörPremiären höll hus i gamla silon där så vi gick dit. Massor av gott närproducerat att provsmaka och så var Alexandra Pascalidou där och gjorde reklam för sin kokbok: Min stora feta grekiska kokbok. Eftersom grekiskt är typ det enda vi aldrig lagar hemma (sanning med STOR modifikation) var Vipera bara tvungen att köpa den. Som tack fick vi världens gulligaste signering i boken av Alexandra. Hon var ju supermysig! Boken är jättekul att läsa och flera av recepten får till och med mig att bli sugen på att laga mat. Idag var det utvecklingssamtal på Tins skola. Han är verkligen 15 år.. *suck* Men jag är glad att han gillar matte och försöker med det andra iaf. Han måste ju skärpa sig om han ska komma in på det gymnasieprogram han vill söka om ett år! Oj, nu vaknade Vendel. Återkommer kanske.. Kramar!
Härligt med grekiskt! En av favoriterna här hemma.
Jag fick en hel kokbok med Halloumiav min svärfar i julas - l
halloumi