-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Tipsar "stockholmarna" om en bugga som ser ut att bli snorbillig. Gamla chassit med vingmuttrar som jag har och kan med andra ord inte glida.
www.tradera.com/Fin-Bugaboo-Cameleon-07-auktion_340816_112930698 -
Kikat lite på den men jag har inte cash att lägga upp plus att det är svårt att övrtala maken att åka dryga 2 timmar enkel resa för en vagn som är typ likadan som den vi har. *s*Kavat skrev 2010-05-23 10:58:08 följande:Tipsar "stockholmarna" om en bugga som ser ut att bli snorbillig. Gamla chassit med vingmuttrar som jag har och kan med andra ord inte glida. www.tradera.com/Fin-Bugaboo-Cameleon-07-aukti...
Men sugen är jag förstås som alltid när jag ser att något är prisvärt, men vi har inte sett vart det slutar än. -
Passau, vad fin den blommiga suffletten och sitsen var! *gilla*
-
Hade inte haft något emot åkpåsen heller.
-
tack!Asereht skrev 2010-05-23 12:07:09 följande:Passau, vad fin den blommiga suffletten och sitsen var! *gilla*
hoppas andra tycker d med -
Jisses!
50 min tog d att sälja bb... haha!
idag är en bra dag!
fick mer än jag gav och hade hoppats på, trodde inte nån skulle nappa på köp nu trots att det var rätt så lågt...
*sjukt nöjd* -
Ha ha låter som när jag hade en bb. Köpte en active som var VÄLanvänd för 80kr, tjejen hade haft den i stallet osv. Lyckades tvätta den hyffsat ren och tänkte ja ja (detta var på tiden före astman) den ska bara användas till/från flygplanet då jag bar i sjal annars. MEN sen såg jag via FL tror jag det var att dom bytte ut alla active för det var någon säkerhetsgrej som inte höll så jag skickade den till tillverkarna och fick en check att hämta en sprillans ny på affären som jag sedan sålde för nästan nypris som den var använd totalt 4timmar
-
passau skrev 2010-05-23 13:04:18 följande:tack!hoppas andra tycker d medAsereht skrev 2010-05-23 12:07:09 följande:Asereht skrev 2010-05-23 12:09:09 följande:Hade inte haft något emot åkpåsen heller.Passau, vad fin den blommiga suffletten och sitsen var! *gilla*
*vill se*
jaha jag var försent ute ser jag
Meeen grattis till bra affär!
-
Äsch. Du borde köpa MINPruseluskan skrev 2010-05-23 19:25:02 följande:*vill se* jaha jag var försent ute ser jag Meeen grattis till bra affär!
-
Nu har vi haft kalas i dagarna 3. Äntligen är alla avklarade! Men det har gått rätt smidigt ändå, vi har haft samma mat två dagar i rad, men det åts lite mer idag när släkten var här än på barnkalaset.