• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2010-05-24 11:17:52 följande:
    *s* Du får säga till sen om du vill ha dem tillbaka. De finns ju här. Dock då i något mer använt skick. En del saker är det ju bara kul att få köpa nytt av men en del är såna som man fattat tycke för och som man verkligen gillat och önskar att man hade kvar.
    Haha... ja, vi får se hur det blir. OM det blir nånting alls Bra att veta iallafall.
    Asereht skrev 2010-05-24 11:28:00 följande:
     Förresten Lindadjo, såg du att vi som det ser ut ska till Liseberg 2 & 3 (kanske är kvar till 4.e) juli?
    Sprang genast och kollade i almanackan... det är ju mitt i veckan jobbar... surar....
    2010 ska bli ett bra år!
  • Asereht
    Lindadjo skrev 2010-05-24 11:40:59 följande:
    Sprang genast och kollade i almanackan... det är ju mitt i veckan jobbar... surar....
    Neee, det är ju fredag, lördag och söndag ju. Fast söndagen är osäker.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-24 11:37:49 följande:
    vad är det för skillnad på canvas och fleec:arna? vilket är att föredra och passar bäst när? *dum men har liksom MYCKET att lära om alla dessa modeller och grejs*
    Tror det är mest smaksak. Fleece är mjukt och skönt framför allt på sittdelstop tycker jag. Sen gillar jag färgerna på fleecen, de blir lite skarpare än på canvas. Canvas är ju lite stelare också på så sätt är fleece snällare då den sträcker sig fint på sufflettbågarna, upplever att den sitter snyggare men det är som sagt en smaksak.

Jag gillar båda på suffletter och lock men föredrar fleece på sitsen. Men jag är ju nybörjare och håller på att forma min smak.
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2010-05-24 11:51:51 följande:
    Neee, det är ju fredag, lördag och söndag ju. Fast söndagen är osäker.
    Aha... juli! Juni kollade jag hihi....
    2010 ska bli ett bra år!
  • Nifelheim

Hjälp mig ta ett beslut nu. Vibe eller blå sport? Måste bestämma mig IDAAAG. Sporten är biiillig, men utan syskonsits (vilket jag förvisso inte behöver), men Vibe är mycket snyggare egentligen..

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Kavat
    Nifelheim skrev 2010-05-24 13:27:48 följande:
    Hjälp mig ta ett beslut nu. Vibe eller blå sport? Måste bestämma mig IDAAAG. Sporten är biiillig, men utan syskonsits (vilket jag förvisso inte behöver), men Vibe är mycket snyggare egentligen..
    Låter som att du kommer att ångra dig om du köper en Sport... Eller?
    Är viben lika lång i ryggen som sporten?
  • Asereht
    Vad svårt, men du har haft sprot förut och då tycker jag att du ska testa vibe. Om inte annat så får du iaf testa en ny modell.
  • Tant Pruselius
    oj hjälp. Vibe är svart-röd? Blått är ju flått....men du pratade ju om att du ville testa en vibe sååå....
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11