-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Om man får ett nytt jobb så måste man fira... shoppa!!!
Antingen en ny bil eller om du ska köra budget varianten (också fegis varianten men dom flesta av er kör juh på den) så en vagn -
Jag har börjat sakna en vagn att ha här hemma, det är inte så lysande med Bee eller MacLaren på grusvägarna. Inte för att jag går med vagn här så mycket men de få gångerna man vill göra det så vore det trevligt om det stod en Mountain Terrain eller varför inte en Easywalker Classic i garaget. Tipsa gärna om ni ser någon billig; priset skall vara max 1.000 kr så det lär väl bli svårt *suckar*
Kavat: Skall vi dela på den här?Du får liggdelen till din MT-duo så letar jag efter en sittklädsel...
www.blocket.se/goteborg/Mountain_Terrain_27535663.htm&w=3 -
*ha ha* Eller hur!Angel Gbg skrev 2010-05-24 21:38:48 följande:Om man får ett nytt jobb så måste man fira... shoppa!!! Antingen en ny bil eller om du ska köra budget varianten (också fegis varianten men dom flesta av er kör juh på den) så en vagn
-
Lägg av!! Åh, hoppas det blir så *skriver med tårna då jag håller tummarna*zasata skrev 2010-05-24 21:35:05 följande:*slår Asereht på fingrarna, skäms...*Ååå vill ha! Ja syskovagn är jag ju inget behov av alls med.. ååå *suckar högt*Jag tror och hoppas att jag får jobbet!
-
Asereht: du som är gammal OTH-junkie; var kan jag hitta MT-klädslar tror du? Babyjungle?
-
Hmmm, någon som tycker den här ser bekant ut?
http://www.babyjungle.nl/Valco-Trimode-single-stroller-p-16235.html -
Kikade in och Babyjungle verkar inte ha MT men jag hittade denna, vad är detta? www.babyjungle.nl/Mountain-Buggy-All-Terrain-p-16258.htmlFröken Småland skrev 2010-05-24 21:43:20 följande:Asereht: du som är gammal OTH-junkie; var kan jag hitta MT-klädslar tror du? Babyjungle?
Här hemma är det annars de vanliga ställena som säljer UJ. -
Har ni sett denna?
http://www.babyjungle.nl/Mountain-Buggy-All-Terrain-p-16258.html -
Oj, vi sitter och porrsurfar på samma sida - samtidigt
Tycker den ser helskum och skitkul ut. Antagligen hur bra som helst i terräng.
-
Valco och BT är samma vagn.Fröken Småland skrev 2010-05-24 21:44:54 följande:Hmmm, någon som tycker den här ser bekant ut? www.babyjungle.nl/Valco-Trimode-single-stroll...
Kommer inte ihåg riktigt exakt hur det hänger ihop men jag vet att det är så. Valco heter den i USA och där är de stora. Den ljusblå/rosa tillverkades tex till Julia Roberts väntade tvillingar och blev sedan en del av produktion.