-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
"Stora snoppar är sötare än små", dottern snart 5...
-
inte haft en skoj dag, hundens stygn gick upp så idag har vi spenderat hela dagen på djursjukhuset, hon fick sövas och sys igen.
Prus. jag ska återkomma till dig.
Men nu måste jag få något i mig och sen sova, ses imorgon tråden.
Kavat, är för rörig i huvudet för att minnas vilka av er ni firatmen garderar med ett grattis!
-
Tack! Det är lilleman som blivit 3!Lokatt skrev 2010-05-23 19:48:21 följande:inte haft en skoj dag, hundens stygn gick upp så idag har vi spenderat hela dagen på djursjukhuset, hon fick sövas och sys igen. Prus. jag ska återkomma till dig. Men nu måste jag få något i mig och sen sova, ses imorgon tråden. Kavat, är för rörig i huvudet för att minnas vilka av er ni firat men garderar med ett grattis!
Stora killen.
Stackars vovven.. Och så trist när blir komplikationer... Hoppas hon blir bra nu! -
Grattis till Kavats lillkille
Själv har vi avlagt ett premiärbesök på Parken zoo idag. Mysigt, men kallt och regnigt. Elric "sprang" bort och jag letade med hjärtat i halsgropen i en evighet (typ 15 min, men kändes som skitlänge) innan han återfanns på toaletten. Tokstollen hade blivit akutnödig och sprungit ända till toaletten ensam.
Senare på dagen var vi upp på sjukhuset och hälsade på en dygnsgammal bebis. Gissa om det var svårt att släppa taget när det var dags att gå. *suuuuugen*
-
får man länka till sina egna avslutade auktioner?
annars får den som vill se hur vagnen såg ut kolla på lämpligt ställe -
Ja, man får väl länka till pågående också nu för tiden tror jag. Länka på du, jag vill sepassau skrev 2010-05-23 20:44:25 följande:får man länka till sina egna avslutade auktioner? annars får den som vill se hur vagnen såg ut kolla på lämpligt ställe
-
-
alltså jag är lite förvirrad för först trodde jag BB stod förr bugaboo bee men nu har jag ju insett att det är babybjörnNifelheim skrev 2010-05-23 19:31:48 följande:Äsch. Du borde köpa MIN
och det är ju T för stor för
Iochför sig på gränsen för Bugga med tror jag...Kavat skrev 2010-05-23 19:46:47 följande:"Stora snoppar är sötare än små", dottern snart 5...haha, smart jänta
INGEN stress, ta hand om liten (stor?!) vovve....Lokatt skrev 2010-05-23 19:48:21 följande:inte haft en skoj dag, hundens stygn gick upp så idag har vi spenderat hela dagen på djursjukhuset, hon fick sövas och sys igen.Prus. jag ska återkomma till dig. Men nu måste jag få något i mig och sen sova, ses imorgon tråden.Kavat, är för rörig i huvudet för att minnas vilka av er ni firat men garderar med ett grattis!stackars.
Vi hörs om det där när du har tid.... -
*busvisslar* vilek hottie!
så då va det alla fall en bugga och ingen babybjörninte helt född i farstun.
Nif - inboxa vad du har och så.... jag kanske kan flirta med sambon, bara klappa lite med hårs... och hoppas hoppas att jag snart har liten bulle på G i ugnen...
men det är lite segt på den fronten... jag börjar misströsta...
-
vem har sagt att stl inte spelar någon roll?Kavat skrev 2010-05-23 19:46:47 följande:"Stora snoppar är sötare än små", dottern snart 5...