• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Kavat

Tack tjejer! Då var jag inte helt ute och cyklade i alla fall. *off to the doctor* Återkommer om han får några fina bilder. {#lang_emotions_throwup}

• Asereht
    Kavat skrev 2010-05-25 10:34:05 följande:
    06 eller senare. 05 hade väl raka sufletter? (min är 05 och har rak suflett) Vet inte hur länge de tillverkades dock?
    Min UJ från 04 har sufflett med mittbygel, det var 04 de nya utseendet på suffletten kom har jag för mig.

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht

Kan tom varit 03 den "mya" suffletten kom. 02:or har iaf de raka det vet jag, men är osäker på 03:orna. 04 var det defenivt de nya det vet jag.

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Fröken Småland

Haha, jag tänkte inte på att det blir monsterhjul på lilla Sittyn. Jag hade nog satt ut Sittyn på Blocket med två pris; ett med lufthjul och ett med de andra. Och så separat pris för de hjul som blir över. Då får man maximalt betalt eftersom man får fler intressenter.

Pris? Tja, 500 med lufthjul, 400 med fulhjul? Prova!

Jag har ett par gamla vita småhjul liggande, har suttit på en Brio Comfort. Undrar om någon kan tänkas vilja ha dem? Fälgar och ekrar är vinröda så användningsområdet blir nu något begränsat men de är i mycket fint skick.

• zasata
    Fröken Småland skrev 2010-05-25 10:25:28 följande:
    Japp, men alldeles för dyr. Men jag "känner" säljaren och vet att priset är förhandlingsbart. Behöver dock veta lite mer om årsmodell innan jag förhandlar
    1500 mer hade jag inte gett. Sen när tröttna, vet du vem du ringer ;)
  • Fröken Småland
    Pruseluskan skrev 2010-05-25 10:33:03 följande:
    Frk S - tack, thats all i needed to hear "Känner" så som att ni gjort affärer förr kanske ?
    Jupp Men säg vem jag inte har gjort affärer med {#lang_emotions_dreamer}
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2010-05-25 10:43:11 följande:
    1500 mer hade jag inte gett. Sen när tröttna, vet du vem du ringer ;)
    Säg inte det till dem, jag hade tänkt mig 1000 Men du vill väl inte ha en MT? Jag såg en billig brun UJ i Göteborg och tänkte såklart på dig
  • passau
    Kavat skrev 2010-05-24 22:45:03 följande:
    Hon fick inte bära mer än bebisen hur länge som helst och hade alltså en dubbelvagn som  hon inte orkade/fick använda. Så hon använde knappt aldrig dubbelvagnen de första månaderna. Funderar också lite på om hon var "invalid" så länge som typ 4 månader, men det var så hon sa.
    jag är snittad 2ggr, andra gng mer än vanligt pga sammanväxningar... men jag bar vagnen efter någon vecka... *vägrade sitta inne* körde dessutom TUNG Brio med S... men M körde jag syskonvagn och bar S...
    d e nog lite inställning... *tyvärr*
    kunde inte ens vända mig i sängen på bb... för att dom skurit upp hela magen innuti... åt inga värktabeltter alls med S men några dagar hemma med M...

en i föräldragruppen med S hade ätit i flera månader,,, hrm...
  • Fröken Småland

Oj, då är den alltså ganska gammal. Spelar noll roll för mig personligen då jag bara kollar på skicket men den skall ju säljas en gång också och då vill man ju ha tillbaka merparten av pengarna när man köpt begagnat. Men den ser ruggigt fin ut och jag gillar modellen på klädseln när den slutar lite ovanför fotstödet, det tilltalar mig rent estetiskt av någon anledning.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11