-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
i så fall röstar jag på storbus mm. alternativet. Ogillar själv att varenda en kan se vad barnen heter och ropa på dom, prata med dom osv. Även om man bor skyddat finns det skruvar lös hos fler än man trorAsereht skrev 2010-05-27 21:24:33 följande:Mössor med namn på hiss eller diss?Funderar på att beställa färgmatchande till jackorna åt mina grabbs men är lite tveksam mot mössor med namn. Funderar på om man ska skriva något annat, kanske storbus, mellanbus och minibus.
Inte så att jag tror risken för att bli bortrövad av en "ful gubbe" är så jättestor, risken är nog dock stor att nån alkis/pundare/lätt galen människa kan inleda udda samtal med barnets namn som "hake". *nojjig övrebeskyddande*
-
Jag gillar namn- mössor, nappar, tröjor etc. men är väldigt kluven. Dels är jag tokparanoid för pedofiler som lätt kan locka till sig barnen om de vet deras namn och dels är jag stolt över mina barns namn och vill skylta med dem.. Så, jag kan varken hissa eller dissa.
-
där tycker vi så lika. Jag såg en annons på en cane/staff blandiskull *ryser* Stackars hundar med så krockade inre gener.Nifelheim skrev 2010-05-27 14:36:44 följande:Mmm. Det finns underbara blandrashundar, men jag tycker ändå att blandrasavel borde vara olaglig. Definitivt inte bland kamphundsraser, har aldrig sett så många hundar få frispel som vakt/kampblandningar. :/
Den jag hjälper träna är det "bara" inblandat 25% dalmatin i, det ställer till det tillräckligt! -
Oj, vad ni har skrivit mycket!!! Tog ju nästan en timme att läsa ikapp... pust!
-
Lindadjo skrev 2010-05-27 21:48:33 följande:Oj, vad ni har skrivit mycket!!! Tog ju nästan en timme att läsa ikapp... pust!
Hur är det med dig då?
-
Rätt så bra, jag har åkt på förkylning. Men det är sånt som händer... bara att se till att jag blir frisk snabbt så jag kan börja springa igenLokatt skrev 2010-05-27 21:49:43 följande:Hur är det med dig då?
10 juli är det ju strömstadmilen.
-
du är så flitig så!Lindadjo skrev 2010-05-27 21:56:47 följande:Rätt så bra, jag har åkt på förkylning. Men det är sånt som händer... bara att se till att jag blir frisk snabbt så jag kan börja springa igen 10 juli är det ju strömstadmilen.
-
Äh, det låter bättre än det ärLokatt skrev 2010-05-27 21:58:29 följande:du är så flitig så!
Nu vill jag bara krypa upp i soffan under en filt och dricka honungste
Men måste ju surfa runt lite, det är så länge mellan gångerna nu.
Min kompis ska ha sitt första barn i september, och jag har "lurat" henne till att köpa en bugabooBara för att jag själv vill testa en
-
*fnissar* smart tänkt med bugganLindadjo skrev 2010-05-27 22:07:23 följande:Äh, det låter bättre än det är Nu vill jag bara krypa upp i soffan under en filt och dricka honungste Men måste ju surfa runt lite, det är så länge mellan gångerna nu.Min kompis ska ha sitt första barn i september, och jag har "lurat" henne till att köpa en bugaboo Bara för att jag själv vill testa en
Man får var lite sjuk, själv är jag extremt matt, ska sjunka ner och titta på ett avsnitt dvd-box.
Appropå det, tänkte på härromdagen när jag avslutade tredej dvd-boxen i heroes serien, har du sett den än? gillade lika mycket som vi gillade de tidigare? -
Jag har beställt en massa grejer. Roligt att slösa pengar, synd att jag inte har mer pengar att slösa
Jag har bland annat beställt sängkappor. En vit till våran säng, och röd med vita prickar till gästsängarna till övervåningen. Sängar som vi fortfarande inte har! Haha... normalt att köpa sängkappor och sängkläder innan man har sängen, not!