-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Gillar oxå henne skarpt, har nog nästan alla hennes titlar tror jagFröken Småland skrev 2010-05-28 11:45:42 följande:*Lokatt: Maja läser inte så bra ännu att hon läser hela böcker själv. Men jag gillar Pija Lindenbaum skarpt men jag tror du själv nämnde någon av hennes böcker igår fast jag är osäker på titlarna. Lill-Zlatan nånting är kanonbra och även När Åkes mamma glömde bort. Hon är verkligen en härlig författare. Vi läser tvillingdeckarna här hemma för Maja och det är ganska rätt i ålder för henne men hon är ganska försigkommen och klok.
Då KRÄVER vi före och efterbild på permanenten!!
Just det, min hårhistoria, berättade aldrig va? Jo, först blev det ju gult, sen blev det blond/grått. Då hade mina pengar sinat att köpa ytterligare en omgång färg (minst 4 behövs), så jag tvättade håret ett par gånger, resultat inte lika knivskarp nyans av grått. Så nu har jag gått runt med blond/gråUte och i affär har jag för det mesta haft keps dock
Ny färg inhandlades igår och jag hoppas hinna idag eller imorgon att färga. nytt försök på blond och så ska jag göra några få underliggande röda slingor.Min sittyklädsel håller fint än, den är bara i lakan/bomulltyg dubbelt. Har använt trestegsraksöm i utsatta sömmar. Dock har knappen pajjat på grenbandetpassau skrev 2010-05-28 12:05:44 följande:japp, längs sömmarna...alla mina har gjort det efter ett tag,,,men du kanske har bättre knep än mig spelar ingen roll vilken sorts tyg jag använt... tjockt eller tunnt... samma sak
På förmiddagen idag gick jag med tre hundar och tre barn på utflykt till lekpark en bit härifrån. snacka om att behöva ha alla sninnen på alerten! haha värsta dagisgruppen ungefär -
grannen fick paket för 40min från UPS men nej, inget här..
-
tråkigt.. Har du fått kollinr. av affären då? då kan du ju plättlätt se vart paketet är.zasata skrev 2010-05-28 13:34:54 följande:grannen fick paket för 40min från UPS men nej, inget här..
-
Någon som vet om de har stödstrumpor på Ge-kås?
-
nej bugaboo vill inte ge mig det. tror inte jag kommer få några hjul.Lokatt skrev 2010-05-28 13:37:03 följande:tråkigt.. Har du fått kollinr. av affären då? då kan du ju plättlätt se vart paketet är.
ja dom har stödstrumpor -
www.familjeliv.se/Bloggar-9-39/b98965p1245620.htmlEkorrfamiljen skrev 2010-05-28 13:00:19 följande:Kul! Fast här behövs inte fler konstiga träsaker i vår trädgård.. Bävar för den dag vi ska flytta och måste röja i "skiten". På tal om röja borde jag inte sitta här. Vendel har "kalas" imorgon och det är mycket kvar att städa undan. Tänkte göra det medan han är på förskolan och Vemund leker snällt på golvet. Kavat: Du får gärna skicka bullreceptet - glutenintolerant eller ej!
Första varianten med vaniljkräm. Har dock gjort som vanliga kanelbullar med kardemumma, som blev bra mycket bättre, men jag återkommer om det (finns bara på vanligt papper än) PÅMINN mig om jag glömmer! -
ibland har de haft.... själv brukar jag köpa frånKavat skrev 2010-05-28 13:39:14 följande:Någon som vet om de har stödstrumpor på Ge-kås?
http://www.pahnemedic.com/ så får man lite snygga med -
Degen är alltså detsamma!Kavat skrev 2010-05-28 13:42:12 följande:www.familjeliv.se/Bloggar-9-39/b98965p1245620... Första varianten med vaniljkräm. Har dock gjort som vanliga kanelbullar med kardemumma, som blev bra mycket bättre, men jag återkommer om det (finns bara på vanligt papper än) PÅMINN mig om jag glömmer!
Men svårt att få den att hålla ihop eftersom det inte är vetestärkelse i så jag har fått värma/ta flytande margarin på för att det ska hålla ihop och vara JÄTTE försiktig. Eftersom ni kan använda ägg så kan man nog med fördel ha det även i degen, för då lär det hålla ihop lite bättre skulle jag tro. -
TACK!Riskiflickan skrev 2010-05-28 13:42:27 följande:ibland har de haft.... själv brukar jag köpa från www.pahnemedic.com/ så får man lite snygga med
-
vaddå vill inte ge dig det?? Alltså, skickas inte hjulen från återförsäljaren? De har ju ett nr. det kan de inte neka dig ju.zasata skrev 2010-05-28 13:41:47 följande:nej bugaboo vill inte ge mig det. tror inte jag kommer få några hjul.ja dom har stödstrumpor