• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Kavat
    Ekorrfamiljen skrev 2010-05-27 21:32:49 följande:
    Idag har jag varit och tagit nya prover (bl.a gluten..) sen har jag bakat bullar (kommer absolut att sakna dem om jag har glutenintolerans!) och annars har jag mest städat och röjt bland tvätten. Blev pruttsur när jag fick mail från tradera att de stängt av mitt konto och nu vaknade Vemund igen.. Ha're gott!
    Jag bakar jätte godakardemumma bullar!!! Tom. min mamma som är lite kräsen äter mer än gärna!
  • Kavat
    Kavat skrev 2010-05-27 22:19:00 följande:
    Jag bakar jätte godakardemumma bullar!!! Tom. min mamma som är lite kräsen äter mer än gärna!
    Alltså mamma är egentligen inte kräsen, men hon kan vara kräsen när hon får mat "utan allt" och säger precis vad hon tycker och tänker. På gott och ont.
  • Lindadjo
    Lokatt skrev 2010-05-27 22:09:40 följande:
    *fnissar* smart tänkt med buggan Man får var lite sjuk, själv är jag extremt matt, ska sjunka ner och titta på ett avsnitt dvd-box. Appropå det, tänkte på härromdagen när jag avslutade tredej dvd-boxen i heroes serien, har du sett den än? gillade lika mycket som vi gillade de tidigare?
    Åh, det var ju så länge sedan jag såg heros nu... kommer inte ihåg vilka jag sett och inte sett. Men jag tror jag såg alla som kom ut då. Men de har väl börjat gå igen? eller?
    2010 ska bli ett bra år!
  • Asereht

Jag har just kört reversed "kött och sås diet" (atkins?) i form av en tallrik potatis med sås. Man tager vad man haver.

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Lindadjo
    Jessika82 skrev 2010-05-27 22:22:06 följande:
    Jag köpte en brio sing idag =)
    Roligt med ny vagn
    2010 ska bli ett bra år!
  • Tant Pruselius

O tack asse för länkarna, jag har letat som en tok med ljud och lykta sedan förr förra julen efter den där svampen. Ska köpa 15st minst

Ekorren - varför avstängd?

• Tant Pruselius
    Lokatt skrev 2010-05-27 21:45:20 följande:
    i så fall röstar jag på storbus mm. alternativet. Ogillar själv att varenda en kan se vad barnen heter och ropa på dom, prata med dom osv. Även om man bor skyddat finns det skruvar lös hos fler än man tror Inte så att jag tror risken för att bli bortrövad av en "ful gubbe" är så jättestor, risken är nog dock stor att nån alkis/pundare/lätt galen människa kan inleda udda samtal med barnets namn som "hake". *nojjig övrebeskyddande*
    namnmössor är inte att rekomendera. hag mins att jag hade en (den klassiska vitröda vitblå om man va gosse) och enda när jag väntade utanför affären på min mamma så kom 2 poliser vad av den ena sa - Hej Therese ! Jag kunde inte läsa (var kanske 5-6) och höll ju på att skita ner mig av räddsla för att polisen visste vad jag hette.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11