• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Jessika82

Min brio sing är röd och svart. ska se om jag hittar en ståbräda till. annars får jag göra en..

• Nifelheim
    Pruseluskan skrev 2010-05-28 20:56:27 följande:
    www.aftonbladet.se/wendela/barn/article720123... jag blir så himmlans ledsen att jag faktiskt på riktigt gråter......
    F*N så vidrigt En del föräldrar borde det vara skottpengar på.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Ekorrfamiljen
    Jessika82 skrev 2010-05-28 20:06:07 följande:
    Min brio sing är röd och svart. ska se om jag hittar en ståbräda till. annars får jag göra en..
    Säg till om du hittar en ståbräda.. Har funderat på att göra en egen, för det är verkligen en speciell hjulaxel på den vagnen. Man tycker ju att BRIO borde ha en speciell bräda till den iaf.
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Tant Pruselius
    Ekorrfamiljen skrev 2010-05-28 21:50:40 följande:
    Säg till om du hittar en ståbräda.. Har funderat på att göra en egen, för det är verkligen en speciell hjulaxel på den vagnen. Man tycker ju att BRIO borde ha en speciell bräda till den iaf.
    ja det kan man ju faktiskt tycka. tycker jag!

Nu ska jag hänga tvätt och sedan soooooova!
    Imorgon loppis, wäjh!
  • Jessika82

Ingen av brios egna ståbrädor passar brio singen.. för brio sing är tydligen en abc vagn har jag hört...

hittade dock att buggyboard maxi ståbräda ska fungera till singen

• passau

har sytt iaf en framsida till en av klänningarna...
    ska bara sy på blommorna så är 25% klart

i morgon blir d måla stugan å sen söndag Ullared! tho ho!
    önskade d på morsdag

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11