-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Min brio sing är röd och svart. ska se om jag hittar en ståbräda till. annars får jag göra en..
-
http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article7201230.ab jag blir så himmlans ledsen att jag faktiskt på riktigt gråter......
-
F*N så vidrigtPruseluskan skrev 2010-05-28 20:56:27 följande:www.aftonbladet.se/wendela/barn/article720123... jag blir så himmlans ledsen att jag faktiskt på riktigt gråter......
En del föräldrar borde det vara skottpengar på.
-
Säg till om du hittar en ståbräda..Jessika82 skrev 2010-05-28 20:06:07 följande:Min brio sing är röd och svart. ska se om jag hittar en ståbräda till. annars får jag göra en..
Har funderat på att göra en egen, för det är verkligen en speciell hjulaxel på den vagnen. Man tycker ju att BRIO borde ha en speciell bräda till den iaf.
-
ska kolla runt vad som finns.. men det blir nog att göra en..
-
Meeeeh!Pruseluskan skrev 2010-05-28 20:56:27 följande:www.aftonbladet.se/wendela/barn/article720123... jag blir så himmlans ledsen att jag faktiskt på riktigt gråter......
Det behövs utbildning i världen, ett tydligt exempel ser vi här!
-
nix man för göra egen om man skall ha till sing
-
ja det kan man ju faktiskt tycka. tycker jag!Ekorrfamiljen skrev 2010-05-28 21:50:40 följande:Säg till om du hittar en ståbräda.. Har funderat på att göra en egen, för det är verkligen en speciell hjulaxel på den vagnen. Man tycker ju att BRIO borde ha en speciell bräda till den iaf.
Nu ska jag hänga tvätt och sedan soooooova!
Imorgon loppis, wäjh! -
Ingen av brios egna ståbrädor passar brio singen.. för brio sing är tydligen en abc vagn har jag hört...
hittade dock att buggyboard maxi ståbräda ska fungera till singen -
har sytt iaf en framsida till en av klänningarna...
ska bara sy på blommorna så är 25% klart
i morgon blir d måla stugan å sen söndag Ullared! tho ho!
önskade d på morsdag