-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
borde kunna få tag i en orginal billig för 500kr. för ju inget om den är lite blekt också, så sy ett överdag som passau sa. skall bli spännande att se sen1Fröken Småland skrev 2010-05-29 21:06:23 följande:Fast grejen är den att jag skall ta lilla bensinsnåla bilen för att det inte skall bli en dyr vagn och i den får inte barnen åka annat än på våra småvägar. Och så måste jag ändå hem till Maja för mormor skall på semester och jag orkar inte be någon annan om hjälp med barnpassning. Nu är det i alla fall bestämt att det blir affär på tisdag så det skall bli kul att se om jag kan sy någon klädsel eller ännu hellre hitta en snorbillig original.
-
Någon som vet någon sida där man kan köpa skal med matchadne bakgrundsbild till iphone? Såg sånt innan jag skaffade fånen och nu kommer jag inte alls ihåg var och i vilket sammanhang den länkades.
Nu har jag snöat in på det där med rosa topset. Jag är riktigt sugen på det. Eg är jag inte någon "rosa person" men min skötväska går i beige, brun, orange och rosa så det är kul att matcha de färgerna.
Vill ha de blommiga briodynorna i rött och brunt också så jag kan matcha där med. Helst skulle jag vilja ha båda de blommiga fleecepåsarna med.Det är väldigt kostsamt att matcha...
-
Vad menar du med matchande bakgrundsbild? Jag hajar inte riktigt...Asereht skrev 2010-05-29 21:12:49 följande:Någon som vet någon sida där man kan köpa skal med matchadne bakgrundsbild till iphone? Såg sånt innan jag skaffade fånen och nu kommer jag inte alls ihåg var och i vilket sammanhang den länkades. Nu har jag snöat in på det där med rosa topset. Jag är riktigt sugen på det. Eg är jag inte någon "rosa person" men min skötväska går i beige, brun, orange och rosa så det är kul att matcha de färgerna. Vill ha de blommiga briodynorna i rött och brunt också så jag kan matcha där med. Helst skulle jag vilja ha båda de blommiga fleecepåsarna med. Det är väldigt kostsamt att matcha...
-
Frk S, kanske det går att köpa en billig uj klädsel och justera den där det behövs? Såna ser man ju iaf lite då och då.
-
Japp, det är en av mina planer. Hojta gärna till om du ser någonAsereht skrev 2010-05-29 21:16:35 följande:Frk S, kanske det går att köpa en billig uj klädsel och justera den där det behövs? Såna ser man ju iaf lite då och då.
-
Jag måste säga att det där melodifestivalsjoxet inte alls är min grej...
Idag har jag varit såå duktig. Först gammeldags marknad, sen hem och sytt som en tok. Sytt klart vagnsåbäket, så nu ska jag bara montera ihop det sista och sen be de hämta den, sen trillar det in lite söta slantar därifrån. Sen har jag fållat upp jeans åt Grannen, lagat tre par jeans åt Elric, pillat i resår i två par byxor åt honom, tvättat, fållat upp och strukit Elrics frack och sytt klart en mössa som legat halvklar i sisådär två år.
Puh.. Borde verkligen städa också, men det får väl bli en akutstädning i morgon efter morsdagsmiddag hos min mor.
Pissväder ute förresten, var är sommaren?
-
Oj, det var produktivt minsann! Vad är det för vagn du klär om? Gissar på Emmaljunga eftersom du frågade om deras sitsar. Bild!!!Nifelheim skrev 2010-05-29 21:21:41 följande:Jag måste säga att det där melodifestivalsjoxet inte alls är min grej...Idag har jag varit såå duktig. Först gammeldags marknad, sen hem och sytt som en tok. Sytt klart vagnsåbäket, så nu ska jag bara montera ihop det sista och sen be de hämta den, sen trillar det in lite söta slantar därifrån. Sen har jag fållat upp jeans åt Grannen, lagat tre par jeans åt Elric, pillat i resår i två par byxor åt honom, tvättat, fållat upp och strukit Elrics frack och sytt klart en mössa som legat halvklar i sisådär två år. Puh.. Borde verkligen städa också, men det får väl bli en akutstädning i morgon efter morsdagsmiddag hos min mor. Pissväder ute förresten, var är sommaren?
På tal om bild så skall jag fixa bild på vardagsrummet som numera är blått och vårigt. -
Hittade! Kom på att det nog var på sb jag läst och det var det.Fröken Småland skrev 2010-05-29 21:15:43 följande:Vad menar du med matchande bakgrundsbild? Jag hajar inte riktigt...
Så här menade jag: www.bluebox.se/bilder/varor/a05005_3.jpg
Jag är lite töntig men jag gillar bakgrunder, teman och liknande. -
vad pyssliga ni är.
Tror ni det är svårt att sy en suflett till bee? om jag behåller den eller hur jag nu gör?
-
Jag har inte sett en minut av skiten. Tycker det blivit så dåligt. Förr tyckte jag att det var lite kul men nu...orka som dottern skulle uttryckt det.Nifelheim skrev 2010-05-29 21:21:41 följande:Jag måste säga att det där melodifestivalsjoxet inte alls är min grej... Idag har jag varit såå duktig. Först gammeldags marknad, sen hem och sytt som en tok. Sytt klart vagnsåbäket, så nu ska jag bara montera ihop det sista och sen be de hämta den, sen trillar det in lite söta slantar därifrån. Sen har jag fållat upp jeans åt Grannen, lagat tre par jeans åt Elric, pillat i resår i två par byxor åt honom, tvättat, fållat upp och strukit Elrics frack och sytt klart en mössa som legat halvklar i sisådär två år. Puh.. Borde verkligen städa också, men det får väl bli en akutstädning i morgon efter morsdagsmiddag hos min mor. Pissväder ute förresten, var är sommaren?
Önskar jag kunde vara lika energisk och handlingskraftig. Själv surar jag mest för att jag inte har kantband och för att jag inte kan komma till ett ställe som säljer förren till slutet av veckan siom kommer.
Vill gärna se kort på vagnen som fixats.