• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Fröken Småland

Lokatt: Jag skall visa bilder på mitt hår före och efter permanent som du önskade. Men det förutsätter att vi får bilder minst på barnens rum efter renovering *utpressar*

Det var något mer jag skulle svara på *funderar*

• Fröken Småland

Nu kom jag på vad jag skulle svara på; det var ju Aserehts fråga om rosa toppset. Den gamla rosa fanns bara i fleece och den var ganska ljus rosa men absolut inte mot laxrosa. Riktigt snygg rosa tycker jag när vi nu pratar om barnvagn som användningsområde. Den nyare rosa finns i både fleece och canvas och är mera knallig cerise. Också snygg men jag gillar den gamla bäst förutom att den är i fleece... Ja, du fattar {#lang_emotions_tongue_out}

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-05-29 16:00:54 följande:
    Nu kom jag på vad jag skulle svara på; det var ju Aserehts fråga om rosa toppset. Den gamla rosa fanns bara i fleece och den var ganska ljus rosa men absolut inte mot laxrosa. Riktigt snygg rosa tycker jag när vi nu pratar om barnvagn som användningsområde. Den nyare rosa finns i både fleece och canvas och är mera knallig cerise. Också snygg men jag gillar den gamla bäst förutom att den är i fleece... Ja, du fattar
    Men då var jag inte ute och cyklade då. Jag tyckte mig ha sett en ljusare (den jag kallade laxrosa men det stämmer inte riktigt, hittade bara inget bra att jämföra med) och den mer knalliga bubbelgumsrosa. Jag tror spontant jag gillar den nya lite knalliga bättre + att den passar bättre ihop med resten färgmässigt. Är lite sugen på ett sånt.

Måsten just nu är röd sufflett och så orange och rosa topset eller bara sufflett. Kan inte den där skatteåtebäringen komma snart! Jag vill shoppa, min man tyckte att jag kunde spendera "min del" på något till mig. *s* Då blir det sånt. :D
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-05-29 16:10:36 följande:
    Jag vill shoppa, min man tyckte att jag kunde spendera "min del" på något till mig. *s* Då blir det sånt. :D
    Äntligen en vettig man!
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-05-29 16:17:56 följande:
    Äntligen en vettig man!
    Jodå, han har sina stunder.

Men han tycker inte att barnprylar är till mig eg. Fast det skiter jag i.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2010-05-29 13:20:14 följande:
    ja jag tänkte väl det, men så skulle majorna ha sådan där mega loppis igen..
    men hade jag bott där nere så hade jag vart där

Imorgon ska vi ut på Värmdö på loppis, hornstull eller Tungelsta.... körig helg
    Fröken Småland skrev 2010-05-29 15:33:57 följande:
    Lokatt: Jag skall visa bilder på mitt hår före och efter permanent som du önskade. Men det förutsätter att vi får bilder minst på barnens rum efter renovering *utpressar*Det var något mer jag skulle svara på *funderar*
    haha *hejar på* du är inte dum du frk S !!!
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-05-29 16:32:38 följande:
    Vad skulle man annars köpa till sig själv???
    barnkläder
  • Fröken Småland

Kavat: På tisdag skall jag (förmodligen) hämta vagn i Mölndal eller Lerum. Du har inte vägarna förbi där innan dess så att jag kan hämta vagnen hos dig istället? {#lang_emotions_dreamer}

Alltså bara om du har vägarna förbi, bara om du känner att du orkar och framför allt bara för att jag hellre hälsar på dig vilket jag inte hinner annars då jag måste hem till dagis och skolbussen.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11