-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
-
Gomiddag!
Börjar dagens inlägg med en bugaboofråga. Finns det en ny och gammal rosa i fleece? Jag tycker mig har sett två olika färgnyanser. En lite mer klatchig (skarp) och en som drar mer åt laxrosa. Svårt att beskriva. Men vad jag undrar är vilken är den nyare?
Finns det bara canvas att köpa numer om man ska köpa nytt? Kidzshop har bara en variant vad jag kan se och det framgår ju inte vad det är för material. Känner mig förvirrad eftersom jag inte hänger med i svängarna.
-
kollat här?Asereht skrev 2010-05-29 12:05:52 följande:Gomiddag! Börjar dagens inlägg med en bugaboofråga. Finns det en ny och gammal rosa i fleece? Jag tycker mig har sett två olika färgnyanser. En lite mer klatchig (skarp) och en som drar mer åt laxrosa. Svårt att beskriva. Men vad jag undrar är vilken är den nyare? Finns det bara canvas att köpa numer om man ska köpa nytt? Kidzshop har bara en variant vad jag kan se och det framgår ju inte vad det är för material. Känner mig förvirrad eftersom jag inte hänger med i svängarna.
www.bugababy.se/ -
Tjoho!
Här hemma har vi vänt upp och ner på hemmet, dammsuger, skruvar, tvättar, organiserar i ALLA rum samtidigt....
Loppiset i morse gav 4st me and I plagg för 40:-och ett par stövlar från playhouse (ser ut som höga basketkängor med snörning) för 40:- och sedan lite annat jox
Ikväll blir det middag på Italiensk resturnag med familjen, mamma och systrar.
Hoppas ni alla har en bra helg!
Lokatt - Fått mitt inbox? Bara så jag vet.... -
var du i majoornaPruseluskan skrev 2010-05-29 13:00:52 följande:Tjoho! Här hemma har vi vänt upp och ner på hemmet, dammsuger, skruvar, tvättar, organiserar i ALLA rum samtidigt.... Loppiset i morse gav 4st me and I plagg för 40:- och ett par stövlar från playhouse (ser ut som höga basketkängor med snörning) för 40:- och sedan lite annat jox Ikväll blir det middag på Italiensk resturnag med familjen, mamma och systrar. Hoppas ni alla har en bra helg! Lokatt - Fått mitt inbox? Bara så jag vet....
-
Oh, nu har jag massa grejer ute på T, håll tummarna ;)
-
nej inte i gbgområdet, va i sthlmzasata skrev 2010-05-29 13:04:14 följande:var du i majoorna
-
ja jag tänkte väl det, men så skulle majorna ha sådan där mega loppis igen..Pruseluskan skrev 2010-05-29 13:07:26 följande:nej inte i gbgområdet, va i sthlm
-
Bara chassit som fattas, undrar vad ett sånt går på?
www.blocket.se/stockholm/Sittdel_samt_liggdel_till_Kronan_27752293.htm&w=3
-
1500?Asereht skrev 2010-05-29 15:02:30 följande:Bara chassit som fattas, undrar vad ett sånt går på? www.blocket.se/stockholm/Sittdel_samt_liggdel...