• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Lokatt

jag försöker färga håret igen, ska snart skäla ur, håll nu snälla tummarna, har inte haft sån flyt med hårfärg på sistonde!

Fr.s, japp ska fixa kort på barnens rum åt er

• zasata
    AS: Jag har ett mönster åt dig nu, inboxa din adress.
    Vem var det mer som ville ha? Eller var det bara du? FÖr mig det var nån mer?

Och tänk på det är första gången jag gör detta Men blir det grymt får du allt sy åt mig med
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2010-05-29 20:06:26 följande:
    AS: Jag har ett mönster åt dig nu, inboxa din adress.Vem var det mer som ville ha? Eller var det bara du? FÖr mig det var nån mer?Och tänk på det är första gången jag gör detta Men blir det grymt får du allt sy åt mig med
    Det var Kavat som ville ha också. Jag köpte mig en egen dyna istället {#lang_emotions_dreamer} Tänk att jag vaknade i torsdags morse och hade ingen aaaning om att jag behövde ett nytt iPhoneskal och en Bugaboodyna Fick hem ett fint iPhoneskal redan igår och nu väntar jag bara på dynan.

Zasata: Du bor ju inte på vägen, annars hade jag gärna kikat förbi dig Hört något om jobbet? Och vad är det Tobbe skall skriva för prov/antagningshandlingar? *nyfiken*

Lokatt: Ser fram emot att höra hur det går med håret.

Gissa vem som har fått ögoninflammation och ser ut som tagen ur en Hitchkock-film
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-05-29 20:16:01 följande:
    Det var Kavat som ville ha också. Jag köpte mig en egen dyna istället  Tänk att jag vaknade i torsdags morse och hade ingen aaaning om att jag behövde ett nytt iPhoneskal och en Bugaboodyna Fick hem ett fint iPhoneskal redan igår och nu väntar jag bara på dynan. Zasata: Du bor ju inte på vägen, annars hade jag gärna kikat förbi dig Hört något om jobbet? Och vad är det Tobbe skall skriva för prov/antagningshandlingar? *nyfiken* Lokatt: Ser fram emot att höra hur det går med håret. Gissa vem som har fått ögoninflammation och ser ut som tagen ur en Hitchkock-film
    vilken färg blev det?

ok. lokatt inboxa din adress, det är ritat!

Jag bor ju 10min från Lerum
    Han har sökt en KY utbildnings som heter (skall fråga... jag är den där bra flickvänen som bryr mig så..) instalations inginjör.

usch har du det? stackare

Mamma sa att Ebba var rätt hostig snorig och röd i ögat.. Så får väl se i morgon..
    Fröken Småland skrev 2010-05-29 17:30:41 följande:
    *ignorerar vikten*
    du är så smärt så!
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2010-05-29 20:20:21 följande:
    vilken färg blev det?ok. lokatt inboxa din adress, det är ritat!Jag bor ju 10min från Lerum Han har sökt en KY utbildnings som heter (skall fråga... jag är den där bra flickvänen som bryr mig så..) instalations inginjör.usch har du det? stackare Mamma sa att Ebba var rätt hostig snorig och röd i ögat.. Så får väl se i morgon.. du är så smärt så!
    Det var Kavat som ville ha mönster... Men skicka du till Lokatt också, hon kanske behöver något annat än håret att fokusera på {#lang_emotions_dreamer}.

Kul med utbildning för Tobbe, hoppas han kommer in och att det är vad han hoppats på. Är det en lång utbildning?

Och grattis till den låga vikten! {#lang_emotions_flower} *sjukt avundsjuk*
  • Fröken Småland

Just det, Zasata, det blir i Mölndal som jag hämtar vagnen. Skall vara där kl tio och tillbaka hemma senast kl ett och då skall jag hinna Ullared på vägen hem *optimist*

• zasata

nix inte hört om jobbet än, skulle höra av sig slutet på nästa vecka.. Men jag tror inte jag får det :( var jätte många att göra 2a intervjuv med sa hon.
    Var på något annat för orderplock igår. så får väl hoppas på det. Men njae, inget jag vill ha egentligen ;)

• Fröken Småland
    zasata skrev 2010-05-29 20:30:03 följande:
    nix inte hört om jobbet än, skulle höra av sig slutet på nästa vecka.. Men jag tror inte jag får det :( var jätte många att göra 2a intervjuv med sa hon. Var på något annat för orderplock igår. så får väl hoppas på det. Men njae, inget jag vill ha egentligen ;)
    Fast någon skall ju få jobbet och det kan ju lika gärna bli du Vad duktig du är som söker en sån massa jobb! Imponerad... *lat*
  • zasata

tråkig du är, ta med lilleman och lek med oss
    hade jag fått mitt jobb så ligger det nästan i Mölndal *vill ha*
    söker mkt jobb? njae.. Har en sida med ett jobb som varit öppen sen i ons.. snart skall jag skriva en ansökan *lat*

jaha, kavat skicka din adress då dom två första helt enkelt FÖr nu orkar jag inte ner på golvet igen, det är jag för mätt för.

• Fröken Småland
    zasata skrev 2010-05-29 20:44:03 följande:
    tråkig du är, ta med lilleman och lek med oss hade jag fått mitt jobb så ligger det nästan i Mölndal *vill ha*söker mkt jobb? njae.. Har en sida med ett jobb som varit öppen sen i ons.. snart skall jag skriva en ansökan *lat*jaha, kavat skicka din adress då dom två första helt enkelt FÖr nu orkar jag inte ner på golvet igen, det är jag för mätt för.
    Fast grejen är den att jag skall ta lilla bensinsnåla bilen för att det inte skall bli en dyr vagn och i den får inte barnen åka annat än på våra småvägar. Och så måste jag ändå hem till Maja för mormor skall på semester och jag orkar inte be någon annan om hjälp med barnpassning. Nu är det i alla fall bestämt att det blir affär på tisdag så det skall bli kul att se om jag kan sy någon klädsel eller ännu hellre hitta en snorbillig original.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11