-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
skulle fortsatt med att jag plockat bort rätt mkt 98 kläder idag...passau skrev 2010-04-15 11:53:26 följande:min dam har 98/104 i vanliga fall men d e rätt mkt häng i grenen så d funkar*L* dom är ju heöt sluitsålda så jag resonerade hellre en med lite häng än ingen alls
-
kräks på maken idag med... eller på hans jobb... nu är han hemma 1dag/v.
jobbar heltid i sommar, (förutom sem) å sen 80% till hösten igen... jag jobbar den dagen han är hemma och en del hemmifrån med för att det inte räcker...
vi skall hela familljen (15 pers) åka till Thailand under jul/nyår, maken har sökt fp men får inget besked, idag när jag ringde och påminnde honom, kunde han få ledigt OM han jobbade 100% under hösten... för det är inte lätt att vara borta 1dag/v...
va fan! jag jobbar ju 50% på 1dag/v!!!
så jag skrev ett sms å sa att antingen löser han det eller så är han hemma heltid i höst! så jobbar jag! blev så jä---a vansinnig! dessutom tjänar jag mer, så så sätt hade det varit bra! vet att han inte vill vara hemma mer... men nu är jag på krigsstigen!
eller så tar jag damerna och flyttar å skiter i honom. basta! (det är rätt mkt så här... alltså att jag tar ansvar och han flyter med...)
man kan säga att jag curlar maken till allt, men nu är det slut!
ska laga mat till mig och tjejerna idag och sen kan han laga/äta va f-n han vill! -
Finns inte kvar och kommer inte in (vad hon visste mer i vår) enligt hon som jag pratade med. De hade några enstaka 98 rosa kvar och kanske någon mer mindre när jag var där i lördags.Pruseluskan skrev 2010-04-15 09:13:11 följande:Behöver nog en 104, för visst är dem rätt så små i stlk?
-
Fanns ju visst! Missade du verkligen! Fasen vi skulle gått ihop!Ekorrfamiljen skrev 2010-04-15 11:07:21 följande:Det fanns inga skaloveraller när jag var på Ge-Kås senast. Om någon ska dit någon gång och det finns overaller inne vill jag väldigt gärna ha en i 80 och en i 86 till Vemund! Helst i aqua eller rooosa!!
-
Ooops... Glad att jag är en bit bortpassau skrev 2010-04-15 13:07:36 följande:kräks på maken idag med... eller på hans jobb... nu är han hemma 1dag/v.jobbar heltid i sommar, (förutom sem) å sen 80% till hösten igen... jag jobbar den dagen han är hemma och en del hemmifrån med för att det inte räcker...vi skall hela familljen (15 pers) åka till Thailand under jul/nyår, maken har sökt fp men får inget besked, idag när jag ringde och påminnde honom, kunde han få ledigt OM han jobbade 100% under hösten... för det är inte lätt att vara borta 1dag/v...va fan! jag jobbar ju 50% på 1dag/v!!!så jag skrev ett sms å sa att antingen löser han det eller så är han hemma heltid i höst! så jobbar jag! blev så jä---a vansinnig! dessutom tjänar jag mer, så så sätt hade det varit bra! vet att han inte vill vara hemma mer... men nu är jag på krigsstigen!eller så tar jag damerna och flyttar å skiter i honom. basta! (det är rätt mkt så här... alltså att jag tar ansvar och han flyter med...) man kan säga att jag curlar maken till allt, men nu är det slut!ska laga mat till mig och tjejerna idag och sen kan han laga/äta va f-n han vill!
-
Köpte SUPER fin mössa (grön med stjärnor) från House of Lola i höstas, men har ingen aning om ifall de har några fina nu.Asereht skrev 2010-04-15 09:47:00 följande:Tipsa mig gärna om vart jag kan hitta färgglada trikåmössor till alla pojkarna. Märken och webshoppar som bör kollas in. Min fantasi är inte på topp.
-
nähäpp. Gjorde en snabbkoll och nu såg mössorna skittråkiga ut.Nifelheim skrev 2010-04-15 14:00:11 följande:Köpte SUPER fin mössa (grön med stjärnor) från House of Lola i höstas, men har ingen aning om ifall de har några fina nu.
-
jny har ju fina mössor
-
d e bara han jag e arg påFröken Småland skrev 2010-04-15 13:55:29 följande:Ooops... Glad att jag är en bit bort
gäller att skilja på person och person!
e du sugen på fredrikshamn över dagebn? -
men nu börjar det bli "keps"väder tycker jag, ni vet bomullskeps i retrostil. Och två "gubbkepsar" från nuckelheads (finns på babyshop) har vi med. Vanliga kepsar är jag allergisk mot dock