• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Cs mamma

Kolla funktionsmaterialströja med långärm helst i svart till moi =)

• Kavat

Helt slut, jag hinner inte med här.. Hemma sent igår (meandi-party hos kompis - men kors i taket köpte inget!!!) och sen hade maken redan lagt sig. Det visade sig att han skulle upp 04.40 i morse och till på köpet så vaknade ju lilleman ett par gånger i natt och idag fiser han som en hrm, ja, det luktar apa och han är röd. Vad han fick i sig igår vete katten dock.

I dag var jag hos bm, och jag har väl sagt att jag tyckt att magen var stor denna gång! Haha, jag ligger på sfmått för tvillingar! Hahaha! Magen ligger jätte högt sa hon så att egentligen tyckte hon inte att vi skulle räkna måttet denna gång för det gills inte. Magen börjar alltså högt upp och eftersom de mäter nerifrån så hoppas vi väl att bebisen ska sjunka neråt sedan.
    Annars så var värdena bra, lite äggvita i urinen, men mår ok och det lämnas till lab ifall. Har varit och tränat ikväll och mamma var barnvakt. Maken är i Umeå.
    Mamma frågade om hon fick vara med på förlossning! Haha, det skulle jag ALDRIG kunna tänka mig, då föder jag hellre själv! Har ni sett Solsidan? Behöver jag säga mer? Vi skrattade gott åt det sist för när lilleman föddes så var ju min pappa upptvingad av mamma till förlossningen för att kolla hur det gick. Mamma var på samma sjukhus för sina ryggsmärtor samtidigt. Precis när maken försvann ur rummet (jag fattade ingenting) så kom första krystvärken!!! Han hann tillbaks innan sonen var ute, men det var något rörigt ett tag kan man säga. Så nej, någon mamma på fl vill jag inte ha!

• zasata
    Kavat skrev 2010-04-14 21:05:16 följande:
    Helt slut, jag hinner inte med här.. Hemma sent igår (meandi-party hos kompis - men kors i taket köpte inget!!!) och sen hade maken redan lagt sig. Det visade sig att han skulle upp 04.40 i morse och till på köpet så vaknade ju lilleman ett par gånger i natt och idag fiser han som en hrm, ja, det luktar apa och han är röd. Vad han fick i sig igår vete katten dock. I dag var jag hos bm, och jag har väl sagt att jag tyckt att magen var stor denna gång! Haha, jag ligger på sfmått för tvillingar! Hahaha! Magen ligger jätte högt sa hon så att egentligen tyckte hon inte att vi skulle räkna måttet denna gång för det gills inte. Magen börjar alltså högt upp och eftersom de mäter nerifrån så hoppas vi väl att bebisen ska sjunka neråt sedan. Annars så var värdena bra, lite äggvita i urinen, men mår ok och det lämnas till lab ifall. Har varit och tränat ikväll och mamma var barnvakt. Maken är i Umeå. Mamma frågade om hon fick vara med på förlossning! Haha, det skulle jag ALDRIG kunna tänka mig, då föder jag hellre själv! Har ni sett Solsidan? Behöver jag säga mer? Vi skrattade gott åt det sist för när lilleman föddes så var ju min pappa upptvingad av mamma till förlossningen för att kolla hur det gick. Mamma var på samma sjukhus för sina ryggsmärtor samtidigt. Precis när maken försvann ur rummet (jag fattade ingenting) så kom första krystvärken!!! Han hann tillbaks innan sonen var ute, men det var något rörigt ett tag kan man säga. Så nej, någon mamma på fl vill jag inte ha!
    Men jag tyckte inte du var stor! Tyckte du var fin.

Nej ucsh aldrig att jag blottar mig så för min mamma.. Gubben, ingen annan säger jag..
  • Cs mamma
    zasata skrev 2010-04-14 21:00:45 följande:
    vad är det för någon?
    Tröja i funktionsmaterial som leder bort svett...
  • passau
    Kavat skrev 2010-04-14 21:05:16 följande:
    Helt slut, jag hinner inte med här.. Hemma sent igår (meandi-party hos kompis - men kors i taket köpte inget!!!) och sen hade maken redan lagt sig. Det visade sig att han skulle upp 04.40 i morse och till på köpet så vaknade ju lilleman ett par gånger i natt och idag fiser han som en hrm, ja, det luktar apa och han är röd. Vad han fick i sig igår vete katten dock. I dag var jag hos bm, och jag har väl sagt att jag tyckt att magen var stor denna gång! Haha, jag ligger på sfmått för tvillingar! Hahaha! Magen ligger jätte högt sa hon så att egentligen tyckte hon inte att vi skulle räkna måttet denna gång för det gills inte. Magen börjar alltså högt upp och eftersom de mäter nerifrån så hoppas vi väl att bebisen ska sjunka neråt sedan. Annars så var värdena bra, lite äggvita i urinen, men mår ok och det lämnas till lab ifall. Har varit och tränat ikväll och mamma var barnvakt. Maken är i Umeå. Mamma frågade om hon fick vara med på förlossning! Haha, det skulle jag ALDRIG kunna tänka mig, då föder jag hellre själv! Har ni sett Solsidan? Behöver jag säga mer? Vi skrattade gott åt det sist för när lilleman föddes så var ju min pappa upptvingad av mamma till förlossningen för att kolla hur det gick. Mamma var på samma sjukhus för sina ryggsmärtor samtidigt. Precis när maken försvann ur rummet (jag fattade ingenting) så kom första krystvärken!!! Han hann tillbaks innan sonen var ute, men det var något rörigt ett tag kan man säga. Så nej, någon mamma på fl vill jag inte ha!
    Haha...

vi får väl tävla i SF-mått
    jag hade 43 iv.39...
    Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • passau
    Fröken Småland skrev 2010-04-14 21:35:34 följande:
    Verkar Ge-Kås skaloveraller bra tycker ni? Kostar?
    JAG TYCKER DOM E HELT OK!
    159, för stl 98 och 179 för stl 74...
    Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11