• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Kavat
    sarahl skrev 2010-04-13 13:37:19 följande:
    i söndag, kl 10.33 föddes våran "lilla" kille efter 1 h och 15 min på förlossningen. 4715 tung och 55 lång. vi har det struligt med amningen, precis som med de 2 andra barnen. MEN jag känner mig ändå lugn. Vi åkte hem igår och vi mår bra. Dock inget namn ännu. Mer detaljerat en annan gång!
    Oh, stort grattis!!!! {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_nalle} {#lang_emotions_heart}
    Han var väl inte så liten.
  • Tant Pruselius

Någon som kör Uj ? "Hittade" min extra bumper uppe på en garderob igår, trodde jag sålt den . Det är den äldre (bättre! enligt mig) modellen... vad tror ni man kan få för den och ska man köra blocket eller tradera?

(INGEN annons)

• Asereht
    i söndag, kl 10.33 föddes våran "lilla" kille efter 1 h och 15 min på förlossningen. 4715 tung och 55 lång. vi har det struligt med amningen, precis som med de 2 andra barnen. MEN jag känner mig ändå lugn. Vi åkte hem igår och vi mår bra. Dock inget namn ännu. Mer detaljerat en annan gång!
    Grattis till "stora" lilla killen! {#lang_emotions_flower}
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-04-13 13:41:14 följande:
    Någon som kör Uj ? "Hittade" min extra bumper uppe på en garderob igår, trodde jag sålt den . Det är den äldre (bättre! enligt mig) modellen... vad tror ni man kan få för den och ska man köra blocket eller tradera? (INGEN annons)
    Ingen koll men jag hade testat Tradera.

Själv rotade jag fram buggaparasollet och hittade ett olivgrönt parasoll i  min garderob. Varför ahr jag ett olivgrönt parasoll i garderoben. Jag som inte ens gilalr parasoll! Måste ha fått det med nåt. *funderar*

Buggaparasollet är litet. *fniss* Funderar på om jag ska ha eller sälja. Jag är ingen parasollfan men det kanske är praktiskt med bebis i sommar. *velig*
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-04-13 13:54:31 följande:
    Ingen koll men jag hade testat Tradera. Själv rotade jag fram buggaparasollet och hittade ett olivgrönt parasoll i  min garderob. Varför ahr jag ett olivgrönt parasoll i garderoben. Jag som inte ens gilalr parasoll! Måste ha fått det med nåt. *funderar*Buggaparasollet är litet. *fniss* Funderar på om jag ska ha eller sälja. Jag är ingen parasollfan men det kanske är praktiskt med bebis i sommar. *velig*
    inte heller parasollfan, har svårt att få till det och tycker mest att det vajar hit och dit och är ivägen..
    På Underbara Barnmässan i höstas fick jag syn på en solsuffla som man kunde köpa och fästa på sin vanlig suffla... sock tappat bort visitkortet så det blir till att googla det om en sådan behövs...
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-04-13 14:03:10 följande:
    inte heller parasollfan, har svårt att få till det och tycker mest att det vajar hit och dit och är ivägen.. På Underbara Barnmässan i höstas fick jag syn på en solsuffla som man kunde köpa och fästa på sin vanlig suffla... sock tappat bort visitkortet så det blir till att googla det om en sådan behövs...
    Cloudy antar jag: www.cloudystockholm.se/
  • Ekorrfamiljen

Grattis Sarah!! Trodde faktiskt att det skulle bli en sork till. Ja, liten var han ju inte!

På tal om barn och olyckor.. Vi var på ÖoB idag. Vipera gick ut med Vemund till bilen och jag lyfte ner Vendel från vagnen och bad honom vänta medan jag tog ur alla varor och ställde in den bland de andra kundvagnarna. Låset krånglade lite men det tog några sekunder extra. När jag vänder mig om är Vendel borta!!! Kollar mig omkring men ingen unge. Då ser jag ut på parkeringen och där springer han, mot vår bil kanske 40 meter bort. Bilar backade och krånglade där och mitt emellan är min lille kille! Shiiiit! Hjärtat stannade nästan. Han som loooovat så dyrt och heligt att vänta på mig och hålla mig i handen när vi skulle gå ut på parkeringen.. Jag blev både förbannad och ledsen och allt på en gång. Han har aldrig gjort så innan.. Nu blir det banne mig koppel nästa gång.

Nä, nu skriker knorrkorven i sovrummet. Återkommer senare.  

Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2010-04-13 09:32:07 följande:
    Lindadjo, du har inte bytt kontonummer va?
    Nej, det har jag inte gjort
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    i söndag, kl 10.33 föddes våran "lilla" kille efter 1 h och 15 min på förlossningen. 4715 tung och 55 lång.vi har det struligt med amningen, precis som med de 2 andra barnen. MEN jag känner mig ändå lugn. Vi åkte hem igår och vi mår bra. Dock inget namn ännu. Mer detaljerat en annan gång!
    {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower} Stort grattis till "lilla" killen {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}
    2010 ska bli ett bra år!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11