• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Asereht
    passau skrev 2010-04-16 07:01:35 följande:
    drar på krus HELa DAGEN...blä---
    Kurs kan vara kul när det är något intressant (med många pauser) men oftast är det bara "syrefattigt" och då menar jag både psykiskt och fysiskt. Jag råkar alltid ut för "aulasyndromet" jag hade i skolan dvs så fort man skulle se på film i aulan så blev man så trött så man höll på att nicka till (pga syrebrist med många elever på litet utrymme). *rys*
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-04-15 20:57:06 följande:
    Ni vet att jag har klagat på att jag börjar bli gråhårig. Kolla in bilderna som är tagna tidigare idag, där syns det! Det här hände alltså under grav, jag har fått massor av grått i håret. Mest tydligt i luggen.   Jag måste verkligen komma iväg till frissan (klippa) och fäga håret (hemma)! Maken kan inte alls förstå varför detta är så viktigt, han förstår inte varför jag tycker att jag ser gammal ut. Själv tycker jag att det grå lägger på en så där tio år utseendemässigt. Karlar är dumma! *surar*
    du är snygg!
    zasata skrev 2010-04-15 21:01:09 följande:
    Hemma från Ullared.. och fattig..
    fanns det skaloveraller?
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2010-04-15 21:22:50 följande:
    Spammar tråden här nu då med lite ullared shopping 3skor till mig och ett par till Ebba, gissa vilka Lite blandatLite till LeoTill EbbaTill mig.Jacka till mig och TobbeMest födelsedagspresenter till Ebba.+ lite annan skit
    skoboo?
  • Cs mamma

Aserath Om du kommer i närheten av Gbgsområdet så påminn mig om hjulaxlarna till EWn dement som jag var skickade jag dom inte

• Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-04-16 09:15:03 följande:
    kollat in Ew. Fiin. Han e så fin din lilla gosse!
    Tack.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-04-16 09:28:59 följande:
    Det snöar, stora otäcka vita flingor. Och så blåser det halv storm.
    va är det här! Här regnar det, skapligt mycket jag som hade tänkt ta cykeltur till en liknande 4H-gård här i närheten....trist.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11