-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Nä, jag behöver då inte fundera längre. Det är INGEN bebis på gång här iallafall. Kanske nästa månadFröken Småland skrev 2010-04-13 08:46:01 följande:Inte för att jag vill vara negativ men det var precis så det var för mig; att jag fick en liten spotting som jag var säker på var en nidblödning. Allt stämde precis med datum och omfattning så jag var tvärsäker. När det sen inte kom någon mens på dryga månaden så undrar man såklart men i efterhand förstod jag att den där lilla teskeden blod var min mens.Hoppas det inte är så för dig
-
Gör inget annat än äter idag... måste lära mig att hantera känslor på annat sätt men inte idag
-
Bra.Lindadjo skrev 2010-04-13 18:58:41 följande:Nej, det har jag inte gjort
-
Grattis Sarahl!
Trist Lindadjo -
GRATTIS.. Ååå lite avis. vill med gosa nyfödding. Vill höra mer sensarahl skrev 2010-04-13 13:37:19 följande:i söndag, kl 10.33 föddes våran "lilla" kille efter 1 h och 15 min på förlossningen. 4715 tung och 55 lång. vi har det struligt med amningen, precis som med de 2 andra barnen. MEN jag känner mig ändå lugn. Vi åkte hem igår och vi mår bra. Dock inget namn ännu. Mer detaljerat en annan gång!
passaou: Grr... Förstår du är arg. -
tradera tror jagPruseluskan skrev 2010-04-13 13:41:14 följande:Någon som kör Uj ? "Hittade" min extra bumper uppe på en garderob igår, trodde jag sålt den . Det är den äldre (bättre! enligt mig) modellen... vad tror ni man kan få för den och ska man köra blocket eller tradera? (INGEN annons)Hoppas du mår bättre i morgon.Angel Gbg skrev 2010-04-13 20:00:38 följande:Gör inget annat än äter idag... måste lära mig att hantera känslor på annat sätt men inte idag
-
då kör vi så det ryker nästa månad då
-
Grattis till lillkorven Sarahl..
Läste också om 15-månadersbarnet. Tydligen klarade han sig inteUsch så hemskt.
Ekorren: Så gör Elric jämtMan kan inte lita på honom ALLS bland bilar eller annat. Han har ingen som helst impulskontroll. Skitjobbigt, men jag hoppas ju fortfarande att han någon gång växer ifrån det. (tills dess håller jag ett krampaktigt tag i en gallskrikande unge så fort vi närmar oss bilar etc)
-
Nej vad trist med bebin.Nifelheim skrev 2010-04-14 07:32:34 följande:Grattis till lillkorven Sarahl.. Läste också om 15-månadersbarnet. Tydligen klarade han sig inte Usch så hemskt. Ekorren: Så gör Elric jämt Man kan inte lita på honom ALLS bland bilar eller annat. Han har ingen som helst impulskontroll. Skitjobbigt, men jag hoppas ju fortfarande att han någon gång växer ifrån det. (tills dess håller jag ett krampaktigt tag i en gallskrikande unge så fort vi närmar oss bilar etc)
Jag försökte följa nyhetsrapporteringen om det hela men hittade inget nytt igår kväll.
-
Det var en bekant som skrev det på facebook. De bor i Gnesta och har barn i ungefär den åldern så jag antar att hon hört det ryktesvägen bara. Man kan ju hoppas att det är ett osant rykte, men det lät inte såAsereht skrev 2010-04-14 08:02:39 följande:Nej vad trist med bebin. Jag försökte följa nyhetsrapporteringen om det hela men hittade inget nytt igår kväll.