-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
var mönster på någon sorts keps i nya ottobre idag!
-
Passau: oj oj.... hoppas det löser sig med jobbet, förstår om du blir galen på det, ni är ju faktiskt två!! som skall dela på ansvaret...
-
mhmmm...passau skrev 2010-04-15 11:53:26 följande:min dam har 98/104 i vanliga fall men d e rätt mkt häng i grenen så d funkar*L* dom är ju heöt sluitsålda så jag resonerade hellre en med lite häng än ingen alls
-
Aldrig i livet!passau skrev 2010-04-15 14:10:04 följande:d e bara han jag e arg på gäller att skilja på person och person!e du sugen på fredrikshamn över dagebn?
Inte en endaste minut extra på de där Stenabåtarna, vi åker sex-tio gånger per år och döööör av tristess varenda gång. Fast nästa gång har vi en gratisresa (bonuspoäng) och det är inte fullt lika illa med 4,25 timmar tristess om det inte kostar 2.000
-
Nu har jag promenerat till bussen (ca 400 m) . Varit vid skolan och knallat omkring medan pojkarna lekt. Åkt hem med grabbsen och lillgrisen. Lämnat av grabbsen till pappsen hemma och tagit lillgrisen med mig ned till gula lådan och postat brev (ca 1,5 km tr). Nu har jag landat med en kopp te och ska strax fixa käk.
Jag fick lite panik och köpte några sådana där dreggelscarfes (pippi) då jag blev lite kär i en med rosa elefanter på. *s* Snabb leverans så nu har vi några + att jag har något att dra i och studera på nära håll när jag ska sy egna.
Hade tänkt ta buggan idag men hann inte bädda om vagnarna så det fick bli EW:n. Men oj vad jag är glad att jag inte har en riktig ljus vagn just nu! Inte för att svart är ultimat heller så som det dammar på vägarna, för att inte tala om små händer som spenderat större delen av em i sandlådan och lämnar väldigt snygga (NOT!) handavtryck överallt! *gah*
-
Gah,. Är det någon av er som vet om det går att få tag på blått tyg med hjärtan på? Hjärt-storlek ungefär som det bruna med hjärtan som de flesta av oss haft???
-
tänkte inte på dFröken Småland skrev 2010-04-15 17:02:13 följande:Aldrig i livet! Inte en endaste minut extra på de där Stenabåtarna, vi åker sex-tio gånger per år och döööör av tristess varenda gång. Fast nästa gång har vi en gratisresa (bonuspoäng) och det är inte fullt lika illa med 4,25 timmar tristess om det inte kostar 2.000
men då har du inte så trevligt sällskap som oss
-
Ingen aning. Antar att du kollat med de "gamla vanliga"? Jag kan kolla på Furulunds nästa gång jag kommer till Borås.Nifelheim skrev 2010-04-15 17:37:49 följande:Gah,. Är det någon av er som vet om det går att få tag på blått tyg med hjärtan på? Hjärt-storlek ungefär som det bruna med hjärtan som de flesta av oss haft???Ni kan väl hänga med nästa gång vi åker Varberg-Grenå?passau skrev 2010-04-15 17:53:29 följande:tänkte inte på d men då har du inte så trevligt sällskap som oss
-
Har kollat stoff och stil, och googlat. Tipsa gärna om tygaffärer på nätet så kollar jag där.Fröken Småland skrev 2010-04-15 18:16:58 följande:Ni kan väl hänga med nästa gång vi åker Varberg-Grenå?
Ja kolla gärna furulunds också -
Jahapp, så sket det sig..
Maken är i Umeå, skulle kommit hem i kväll enligt planerna.
Imorgon hade jag fixat barnvakt så vi två skulle ut och äta och "fira" hans födelsedag som vi inte hann med förra veckan pga av finbesök.
Men det går inga flyg så förhoppningsvis är han hemma på lördag förmiddag...