-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Dessutom är ungarna snoriga och dottern spydde (gissar av pastan på dagis, men det är bara gissning...) Så det här kan bli en rolig natt...
-
Mmm.. *surar* Men det kommer säkert in liknande till hösten och då får ni som bor där säga till alt. köpa och skicka eller vänta besök från oss.Kavat skrev 2010-04-15 13:29:39 följande:Fanns ju visst! Missade du verkligen! Fasen vi skulle gått ihop!
Vemund och jag slocknade totalt när vi kom hem från ett besök på glassbaren nu i eftermiddags. Gutt att få sooova men jag hade lovat att städa bilen också och det .. blev lite sent nu.
Oj! Nu dog batterierna i det där &&)(%¤& babygymmet.. eller det var visst bara glapp. Förstår inte hur Vemund står ut med oljudet hela dagen. -
Kavat: Sooorry!!
Men vi fick ju fin mat och hade trevligt ändå, även om jag kanske var lite av "femte hjulet" om man ser det ur ett mer romantiskt perspektiv.
passau: Vad surt med makens jobb. Vad blir det för god mat till dig och tjejerna?
Asereht: Snygga dregglisar! Jag gillade den vita bäst tror jag. Ska få ändan ur och sy egna snart, jag ska bara..
Jag måste förresten sätta mig vid symaskinen ändå någon dag och sy upp ärmarna i Vemunds tröjor och bodies. Nu har jag stört mig i 5 månader på att gå och vika upp ärmar dagarna i ända så det måste bli ändring!Ska bara..
-
Haha, det var inte så jag menade. Det var verkligen jätte kul att ha dig här!Ekorrfamiljen skrev 2010-04-15 18:54:44 följande:Kavat: Sooorry!! Men vi fick ju fin mat och hade trevligt ändå, även om jag kanske var lite av "femte hjulet" om man ser det ur ett mer romantiskt perspektiv. passau: Vad surt med makens jobb. Vad blir det för god mat till dig och tjejerna? Asereht: Snygga dregglisar! Jag gillade den vita bäst tror jag. Ska få ändan ur och sy egna snart, jag ska bara.. Jag måste förresten sätta mig vid symaskinen ändå någon dag och sy upp ärmarna i Vemunds tröjor och bodies. Nu har jag stört mig i 5 månader på att gå och vika upp ärmar dagarna i ända så det måste bli ändring! Ska bara..
Då var jag ju inställd på att du skulle komma, så det var inget. Men denna helgen hade vi verkligen planerat att gå ut och käka. Jaja, det blir fler tillfällen, bara så himla trist när man ställt in sig på att han skulle komma hem. -
Ni vet att jag har klagat på att jag börjar bli gråhårig. Kolla in bilderna som är tagna tidigare idag, där syns det! Det här hände alltså under grav, jag har fått massor av grått i håret. Mest tydligt i luggen.
Jag måste verkligen komma iväg till frissan (klippa) och fäga håret (hemma)! Maken kan inte alls förstå varför detta är så viktigt, han förstår inte varför jag tycker att jag ser gammal ut. Själv tycker jag att det grå lägger på en så där tio år utseendemässigt. Karlar är dumma! *surar*
-
Bortse från den konstiga minen, vet inte vad jag höll på med. *s*
-
Hemma från Ullared.. och fattig..
-
VISA!!!zasata skrev 2010-04-15 21:01:09 följande:Hemma från Ullared.. och fattig..
-
okejAngel Gbg skrev 2010-04-15 21:07:14 följande:VISA!!!
var inte så mkt spännande faktiskt..
-
Jag tycker du är dösnygg! Och snygg lugg ocksåAsereht skrev 2010-04-15 20:57:06 följande:Ni vet att jag har klagat på att jag börjar bli gråhårig. Kolla in bilderna som är tagna tidigare idag, där syns det! Det här hände alltså under grav, jag har fått massor av grått i håret. Mest tydligt i luggen. Jag måste verkligen komma iväg till frissan (klippa) och fäga håret (hemma)! Maken kan inte alls förstå varför detta är så viktigt, han förstår inte varför jag tycker att jag ser gammal ut. Själv tycker jag att det grå lägger på en så där tio år utseendemässigt. Karlar är dumma! *surar*
Men lite färg piggar alltid upp oavsett plats så det skulle jag absolut investerat i om jag var som du. Smygfärga makens hår lite fläckvis en natt som hämnd *fnissar och går och lägger mig*