-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Med tanke på att läget var kritiskt igår morse så låter det inte som det nej.Nifelheim skrev 2010-04-14 09:01:05 följande:Det var en bekant som skrev det på facebook. De bor i Gnesta och har barn i ungefär den åldern så jag antar att hon hört det ryktesvägen bara. Man kan ju hoppas att det är ett osant rykte, men det lät inte så
-
Jag har gått i 6veckor nu med ett muskelfästeniflamation och jag ger snart upp.
Smörjer med gele, köpt "stödstrumpa" för armbågen. Måste få röven ur och ringa sjukgymnasten. Om det inte hjälper snacka dockorn om kortisonspruta. Någon med erfarenhet? -
Vart håller ni hus? Ute och lapar sol kanske
-
Hej tråden, bra dag idag.
Mötes av ett litet nyfött stoföl i hagen i morse, på rangliga små ben. Allt har gått bra och hon är sååå söt.
Grattis SARAH med familj för lill sorken -
Jag har problem så jag kommer ha en fläsknotering värd hmm massor på lördag... min kropp försöker balla ur totalt blääääääääääääääääääääääääääää och bilen är gul och allt och alla nyser och snörvlar.
-
Nu cyklar jag och hämtar lillkorven sedan tar vi en cykeltur på 5km hem till svärfar/farfar och äter middag
sedan ska jag ut och övningsköra med svärfadern och barnet och pappan, samt cykeln får åka bil hem
Bra bra...
Så säger vi, ses ikväll! -
någon som har tips vid amningsproblem? har inte tillräckligt med mjölk!
-
Ääum, har nog inga bra tips på de, ammade ju bara Novah o där fungera de direkt. Dom andra 2 gick inte.sarahl skrev 2010-04-14 15:36:06 följande:någon som har tips vid amningsproblem? har inte tillräckligt med mjölk!
Men har hört/läst att man ska amma/pumpa lite o ofta för stimulansen att få igång de bättre. Men vet faktiskt inte om de stämmer o fungerar. -
Amma ofta det ökar produktionen. I början är det ju ofta lite stökigt innan det ger sig.sarahl skrev 2010-04-14 15:36:06 följande:någon som har tips vid amningsproblem? har inte tillräckligt med mjölk!
-
Grattis till bebis!
d enda tips jag har är väl isf att pumpa lite mellan matningarna så kroppen tror det är tätare mellan amningarna... tar något dygn innan man får lite mer och efter ett par är det betydligt mer...
hade problem åt andra hållet då jag jobbade och pumpade... tänkte inte på att jag inte skulle pumpa tills det tog slut,,, sen hade jag sjukt mkt mjölkj