-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Ebay? Säg till om du behöver översättningshjälp
-
Där sa du något, men vågar man?Fröken Småland skrev 2010-04-16 17:18:37 följande:Ebay? Säg till om du behöver översättningshjälp
-
Ja, varför inte? Tror det är lika säkert som Tradera och det handlar ju inte om en hel vagnAsereht skrev 2010-04-16 17:40:52 följande:Där sa du något, men vågar man?
-
F-n vilket dygn.. Zasata du kan sluta läsa nu.
Dottern spydde lite igår, sonen i natt, båda av allergi/intolerans - det är iaf min största misstanke med tanke på resten av symptomen.
Så upp i natt och torka spya. Mådde kasst igår, sämre i natt och urkasst nu dessutom. Influensa, förkylning? Mår piss i alla fall. Katten hade dragit in en mus så jag satte bara på gröten och gick med skyffel för att slänge. Inälvor och skit över golvet så det slutade med att jag också spydde av äckel och brände gröten.
Snälla mamma hjälpe till under dagen och nu är jag hemma igen och ska bara äta lite och lägga barnen, tänkte jag. Sen har jag plockat lite skärvor och annat, när ska det sluta?
Varför blir man alltid dålig när maken är borta? Beundrar er ensammstående ännu mer, fattar inte hur ni klarar er.. Maken har fortfarande inte kommit hem. Blir en kombo av buss, tåg, buss, bil hem från Umeå så förhoppningsvis så är han hemma i morgon fm.. -
Nä fy vilken dag Kavat
Önskar jag kunde varit där och hjälp dig.
-
Ucsh stackare.. Tyvärr kan jag inte säga som fröken S, att jag önskar jag kunde vart där och hjälpt dig..
Vet inte 3500 tror jag, men jag vill ju ha kvar den, att ha på landet och till nästa vinter.Kavat skrev 2010-04-16 17:59:20 följande:F-n vilket dygn.. Zasata du kan sluta läsa nu. Dottern spydde lite igår, sonen i natt, båda av allergi/intolerans - det är iaf min största misstanke med tanke på resten av symptomen. Så upp i natt och torka spya. Mådde kasst igår, sämre i natt och urkasst nu dessutom. Influensa, förkylning? Mår piss i alla fall. Katten hade dragit in en mus så jag satte bara på gröten och gick med skyffel för att slänge. Inälvor och skit över golvet så det slutade med att jag också spydde av äckel och brände gröten. Snälla mamma hjälpe till under dagen och nu är jag hemma igen och ska bara äta lite och lägga barnen, tänkte jag. Sen har jag plockat lite skärvor och annat, när ska det sluta? Varför blir man alltid dålig när maken är borta? Beundrar er ensammstående ännu mer, fattar inte hur ni klarar er.. Maken har fortfarande inte kommit hem. Blir en kombo av buss, tåg, buss, bil hem från Umeå så förhoppningsvis så är han hemma i morgon fm..ååå då väntar jag på bilder!Fröken Småland skrev 2010-04-16 14:06:44 följande:Jag tycker du är jättefin Plupp Ekorren! Zasata: Vad kan du få för Brion? Räcker kanske till en begagnad Bee? Skiljer inte mycket förutom att nya är ungefär en miljon gånger lättare att vända sittdelen på.Precis, säg det till gubb j*vln här hemma.. GAH!Riskiflickan skrev 2010-04-16 13:30:48 följande:Aha, den hade jag också kunnat tänka mig.... men än så länge har jag froggen att köra runt i solen med..... ska bara sy en ny somrig suffla...Du är så fin såEkorrfamiljen skrev 2010-04-16 13:26:11 följande:Kan man få för många vagnar? Vad är det för Brio och varför kan du inte köra den i sommarväder? Själv tycker jag ju att Bee är "pruttful" som jag sa till Kavat och Frk S, men den har onekligen sin charm ändå och den verkar ju väldigt lätt och smidig. Ett bra argument kanske? -
oj lät inge bra, hoppas det inte är det....Riskiflickan skrev 2010-04-16 10:28:57 följande:Här är också strålande sol..... skicka inte hit nått regn nu.....har ju massa tvätt hängandes ute å ska ta en cykeltur efter att HSB varit här å kollat in om vi har en vattenskada i badrummet....zasata skrev 2010-04-16 13:19:57 följande:GAH! jag håller på att bli galen ,sambon vägrar en barnvagn till.. VI har nog bråkat i två dygn nu
-
*busvisslar efter* snyggve!Ekorrfamiljen skrev 2010-04-16 13:23:02 följande:Hoppas att jag inte oredar tråden nu. Så här ser min frisyr ut om jag skippar stylingprodukterna. Jag har lyckats kamma ner luggen någorlunda men tussarna på sidorna får maken att ropa "Plupp! Plupp!" när han ser mig..Den där Frk S är så smart att man får rysningarFröken Småland skrev 2010-04-16 15:22:36 följande:Asereht: Du har inget gammal solblekt lock? I så fall kan man ju göra en fuling och bara sy fast ett snyggare tyg ovanpå. Eller sy ett enkelt enligt Frogprincipen? Kidzshop säljer inte lock separat eller?
-
Jo, tyvärr..... de har skurit upp golvet här... om vi har tur (vilket jag hoppas) räcker torkning å omsvetsning av fogen de skurit upp...... får veta det nästa vecka....Pruseluskan skrev 2010-04-16 19:16:50 följande:oj lät inge bra, hoppas det inte är det....
-
fy farao va jobbigt! Hoppas det löser sig så smidigt och snabbt det bara går.. Hur misstänkte ni v-skada?Riskiflickan skrev 2010-04-16 20:37:55 följande:Jo, tyvärr..... de har skurit upp golvet här... om vi har tur (vilket jag hoppas) räcker torkning å omsvetsning av fogen de skurit upp...... får veta det nästa vecka....