• MiHijo

Provera/Pergotime 2 fortsättning...

Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
    Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html

Och vår nya som jag skriver i här nu.....

VÄLKOMNA IN!
    Älskar min man och son..
  • Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...
  • annakohler
    MiHijo skrev 2010-05-04 11:25:26 följande:
    Jag kör med testlagrets ÄL test, tycker det är svårt å veta när man har ÄL. Men där står att när strecken är lika starka eller när test strecket är starkare än kontroll strecket.Ngn som kör med testlagret ÄL stickor?
    jag använder kassetterna ifrån testlagret...han på företaget sa att deras ÄL test är utvecklade att kunna reagera på LH och HcG
  • MiHijo

Jaha så både om man har ÄL och är gravid alltså. Spännande... hehe!

Längtar te imorrn oh hoppas det syns mkt redan imorrn men tror det blir längre fram.

Jag ska brja testa imorgon, och denna gången hoppas jag att ÄL kommer runt den dagen det ska komma och inte 60 dagar efter som förra gången! SUCK!
    Ingen gyn kunde heller förklara varför den var så sen, ÄL alltså.

• annakohler
    MiHijo skrev 2010-05-04 12:08:49 följande:
    Jaha så både om man har ÄL och är gravid alltså. Spännande... hehe!Längtar te imorrn oh hoppas det syns mkt redan imorrn men tror det blir längre fram.Jag ska brja testa imorgon, och denna gången hoppas jag att ÄL kommer runt den dagen det ska komma och inte 60 dagar efter som förra gången! SUCK!Ingen gyn kunde heller förklara varför den var så sen, ÄL alltså.
    men vad jobbigt 60dagar fy,, japp precis reagerar på både äl o grav.
    men vad mannen inte förstår är varför jag fick starkare idag än igår.
  • bollanmollan
    annakohler skrev 2010-05-04 08:36:30 följande:
    är det någon här inne som har efarenhet av trippelkur av pergotime??
    hej jag äter trippel. Funkar jättebra på mig.
  • annakohler
    bollanmollan skrev 2010-05-04 12:48:58 följande:
    hej jag äter trippel. Funkar jättebra på mig.
    trippelkur innebär det starkare o fler äggblåsor eller hur fungerar det?
    min gyn vet att jag har ÄL 12maj men dem har inte kallat in mig för o kolla mina äggblåsor..
    har mejlat o ringt

för jag har hört att många som har fler än 10 får sexförbud så hur vet jag
  • bollanmollan

jag har ätit dubbeln innan men nu när vi ska försöka på syskon funkar bara trippeln.
    visst är den starkare men jag får ett ägg, man måste kolla med vul efter avslutad kur.
    hur funkade dubbeln för dig?

• annakohler
    bollanmollan skrev 2010-05-04 13:19:56 följande:
    jag har ätit dubbeln innan men nu när vi ska försöka på syskon funkar bara trippeln.visst är den starkare men jag får ett ägg, man måste kolla med vul efter avslutad kur.hur funkade dubbeln för dig?
    problemet är att jag har min sista imorgon och jag har inte hört något ifrån Gyn i mora.
    för 2007 släppte jag massa äggblåsor på vul
    men det gav ett resultat i tvillingar men förlorade ena i v5 andra barnet är snart 2år gammal.

jo jag tycker dubbelkur fungerar bra faktiskt
  • bollanmollan
    annakohler skrev 2010-05-04 13:24:27 följande:
    problemet är att jag har min sista imorgon och jag har inte hört något ifrån Gyn i mora. för 2007 släppte jag massa äggblåsor på vul men det gav ett resultat i tvillingar men förlorade ena i v5 andra barnet är snart 2år gammal. jo jag tycker dubbelkur fungerar bra faktiskt
    vet att min gyn ger sexförbud om det är mer än 2 stora ägg. men du har alltså ätit dubbel nu och ska på koll snart?
  • annakohler
    bollanmollan skrev 2010-05-04 13:28:38 följande:
    vet att min gyn ger sexförbud om det är mer än 2 stora ägg. men du har alltså ätit dubbel nu och ska på koll snart?
    ja jag hoppas på att få kolla mig snart...
    men mejlade dem igår om att jag hade min sista imorgon

ja jag äter dubbelkur
    och ska ha ÄL 12Maj
  • MiHijo

Jag gör heller ingen koll med VUL.
    Gjorde det endast första gången, men nu behöver jag inte mer sade dom.
    Och chansen till tvillingr var inte så stor med dubbelkur, man får ju lita på läkarna. Eller vad säger ni........?

Nu måste jag kila iväg för o göra fler ärende.

Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...