Provera/Pergotime 2 fortsättning...
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
MiraJ- Jag har inte heller gjort VUL efter mina omgångar. Men hur är det för dig, har du egen ägglossning och äter pergo för att hjälpa till lite eller har du varit helt ägglossningslös?
Ja jag får lita på vad som säger, men jag vill alltså bara ha ett barn åt gången, inte två!
Det skulle nog bli för mkt på en gång :D
Men man vet ju aldrig.
Ska hämta ut mina pergo nu så ska jag börja knapra dom imorrnbitti :D Hoppas jag inte får ett jäkla humör denna gången, och inte såå oint i magen heller. fick ju så jäkla värk sist.
Jag vill ha 3 på en gång så slipper man tänka på det sen. Haha :)
Yarrow: Va konstigt så olika det kan vara... Trodde det var självklart att alla ska göra vul efter pergo men där ser man...
Själv så skulle jag ärligt talat inte ha något emot att det skulle bli två i alla fall =) Jag har aldrig eller sällan ägglossning... =(
Jag men visst Yarrow =) Två i alla fall så har man syskon klara!
Trevlig valborg på er!
Nästa vecka blir det blodprov och tablett... Får se vad dom visar sen..
Ja , 2 st skulle nog vara ok men inte fler på en gång. Min kompis har tvillingar och hon är alltid helt slut, tex så vaknar dom varje natt ett par gånger men aldrig samtidigt.
Ja två hade varit praktiskt. Sambon skulle gärna haft ett helt fotbollslag (ja eller i vart fall minst tre barn) så då hade ju två på en gång varit praktiskt.
Men jag hade bara ett ägg på G så här blir det nog bara en.
Annars så är här bara EN vecka kvar till BIM nu. En lååååååååååång vecka. Känner efter och känner efter. Har jag inte liiite mer ont i brösten än sist. Molar det inte liiiite mer i magen!?!? Liite mer flytningar?? Eller inte
Idag skall jag ut i solen och så skall jag nog en sväng och köpa/titta på lite småprylar jag kanske behöver...