Provera/Pergotime 2 fortsättning...
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
Ni som äter pergotime, när har ni fått eran ÄL. Efter första mensdagen, får ni ÄL på dag 14 ca?
Jag tänkte att jag ska börja testa med ÄL test så fort mensen är slut. Den brukar hålla i sig en vecka, så tänkte faktiskt jag ska börja testa redan då bara för å ha riktig koll denna gången, vilket jag inte hade sist då ÄL kom 58 dagar efter provera och pergo.
STENKOLL dena gången ska ja banneme ha!! :D
Okej, jag bad om VUL men dom sade att dom bara gjorde det första gången, så det har jag ju redan gjort en gång så nu behöver jag inte göra det mer sade dom.
Så får väl lyssna på dem antar jag... :(
Men man vill ju gärna veta men men..
aja jag börjar iaf testa mig så fort mensen är slut...
Är det fler som får dåligt humör efter pergo? Jag har så lite tålamod med saker, känner inte alls igen mig själv för jag är så tålig annars. Usch tycker synd om alla runt mig.

MiHijo: Det bör genomföras ett Vul efter varje omgång pergotime... det kan ju hända att det är fler än två ägg som vuxit till sig och då får man inte ha osyddat sex som jag förstår för då är risken stor att det blir fler barn..
Haha, tro mig! -jag har ett j*vla humör....och gubben fattar nada, och inte jag heller ibland. Kan få vad som helst för ryck :S Inget skoj kan jag lova.
MiHijo:
Ok.. låter skumt tycker jag. Jag har tagit en enkel kur och en dubbel med pergotime och fått göra vul efter båda. Just för att kolla om det fungerar men också för att se att det inte är för många äggblåsor som växt.. Men ja ja läkarna verkar ju tycka lite olika
Jag pratade med min läkare igår. Han sa att jag låg för högt med något hormon så det kan vara det som gjort att pergotime ej fungerat. Ska in idag och ta blodprov igen, få någon tablett som jag ska ta kl. 23 ikväll och sedan ska jag ta blodprov igen imorgon bitti.... *pust*