Provera/Pergotime 2 fortsättning...
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
Avatar är jättebra! Höll faktiskt på att dö lite inombords när jag såg den på bio. Ville aldrig att filmen skulle ta slut. haha :)
Själv sysselsätter jag mig att planera vårat bröllop i Augusti. Det närmar sig med stormsteg och det är fortfarande mycket att göra :)
Avatar är UNDERBAR, men jag skulle givetvis rekommendera den i 3D på bio!
Hej tjejer,
jag hoppar in här och hoppas att på att ni kan hjälpa mig / ge mig hopp.
Kan inte sluta gråta just nu. Jag åt pergo och fick utslag glad gubbe i helgen 23/4 och 24/4 sedan lämnade jag ett blodprov den 25/4. mina värden var välldigt låga, 3 av 30.
Idag var jag hos läkaren och då segr hon till mig att enligt proverna så har jag nte haft ägglossning. Hon pratar så otydlig och är jämt stressad och stressar mig också.
Nu vill hon att jag ska börja med pergo redan på måndag trots att min mens inte har kommit, sedan säger hon att jag ska börja med provera 7 dagar efter det. Jag fattar ingenting. De kan jag ju inte göra för att då får jag ju mens!???! Jag frågade henne flera gånger och hon sa samma sak : först pergo i fem dagar sedan provera efter 7 dagar. är hon helt galen människan?
Hon gjorde ett vanligt gravtest på mig som självklart visade negativt. Då sa hon av men va bra då vet vi att du inte är gravid så du kan börja med pergo igen. Men va fan har hon tänkt jag fick ju utslag i söndas.
Ska jag vänta med pergo? ska jag ta provera efter pergo?
Togs blodprovet förtidigt?
snälla du som kanske vet...
tack och kram