• MiHijo

Provera/Pergotime 2 fortsättning...

Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
    Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html

Och vår nya som jag skriver i här nu.....

VÄLKOMNA IN!
    Älskar min man och son..
  • Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...
  • LillaMy3
    annakohler skrev 2010-05-05 09:28:15 följande:
    har aldrig använt finska innan haha...ja någonting på 200kr måste det vara.nej dem blir inte svagare alls du ser på det ifrån 3maj det var ju verkligen svagt jämfört med igår o idag....och jag tog min sista tablett (pergo) idag
    Minst sagt förvirrande måste jag hålla med om....
  • K84
    MiHijo skrev 2010-05-05 09:50:46 följande:
    Ojoj.. skoj att det har funkat iaf. Men hade det varit jag så hade jag nog hoppat över sex. Eller kanske till och med haft sex för att hoppats på att det iaf blir ETT ägg som blir befrktat.Svårt val alltså, men hoppas det löser sig!
    Ja jag är ju väldigt sugen på att testa och hoppas att det bara blir ett ägg....men tänk om det skulle bli tre...svårt val...
  • K84
    MiHijo skrev 2010-05-05 09:33:55 följande:
    Efter klockan tio ska jag göra testet, och kissignödig som bara den :DMen får hålla mig en stund till o se glad ut ;)Åhh hoppas på att det är lite starkare idag!
    Håller tummarna!!
  • MiHijo
    K84 skrev 2010-05-05 10:50:07 följande:
    Håller tummarna!!
    Tack! Gav knappt ngt utslag idag iaf, nytt försök imorrn igen :D
    K84 skrev 2010-05-05 10:48:12 följande:
    Ja jag är ju väldigt sugen på att testa och hoppas att det bara blir ett ägg....men tänk om det skulle bli tre...svårt val...
    Ja det är svårt val, tvillingar kanske går bra, men trillingar, ojojoj :)
    Ja ni får avgöra själva. Vi kan ju inte bestämma åt er ;)

LYCKA TILL Iaf.
  • K84
    MiHijo skrev 2010-05-05 11:13:48 följande:
    Tack! Gav knappt ngt utslag idag iaf, nytt försök imorrn igen :D Ja det är svårt val, tvillingar kanske går bra, men trillingar, ojojoj :)Ja ni får avgöra själva. Vi kan ju inte bestämma åt er ;)LYCKA TILL Iaf.
    Ja, hoppas på bättre tur im!

Ja jag får fundera lite mer, men nu måste jag först o främst se om ÄL ger nått utslag, ska börja testa im, så det är ju inte ens säkert att något ägg släpper, men läkare trodde chansen var stor...
  • annakohler

här har jag 6 dagar kvar till ÄL fertila dagar 9-14maj så vi får hoppas på något

men min läkare vägrar mig en gynundersökning första gången jag äter pergotime

• Margareta08

Bim 9 maj och testade neg imorse. testade jag for tidigt? Om jag inte far mens 9 maj ska jag borja med provera i 10 dagar sedan pergotime i 5 dagar. Men tank om jag ar gravid men laghomonare eller  vad det nu heter. Faaan att det ska ta sa langt tid. Mar skit helt enkelt. Hoppas att alla ni mar battre an vad jag gor just nu.

kram pa er

• bollanmollan
    Margareta08 skrev 2010-05-05 12:49:32 följande:
    Bim 9 maj och testade neg imorse. testade jag for tidigt? Om jag inte far mens 9 maj ska jag borja med provera i 10 dagar sedan pergotime i 5 dagar. Men tank om jag ar gravid men laghomonare eller  vad det nu heter. Faaan att det ska ta sa langt tid. Mar skit helt enkelt. Hoppas att alla ni mar battre an vad jag gor just nu. kram pa er
    Jättesvårt, jag plusade ganska sent så jag skulle ta ett till test imorgon eller övermorgon. Har du kollat om du fick äl? menar vul , blodprov eller älstickor?
  • Margareta08

jag ska testa mig imorgon igen. Jo jag fick gladgubbe den 24 och 25 april. Vi har bokat tid for ivf i juni. orkar inte med det har javla elandet langre. 1.5 ar av vantan och stress och samma pengar som gar at tester som bara visar neg .

tack far att ni finna tjejer. Vem ska man annars vana sig till nar man mar skit. Vill inte gora mannen ledsen ocka.

• annakohler

tycker du ska avvakta hör av dig till din lääkare och fråga för du kan inte nog inte ta risken att vara gravid och samtidigt käka medicin

Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...