Provera/Pergotime 2 fortsättning...
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
här har jag 6 dagar kvar till ÄL fertila dagar 9-14maj så vi får hoppas på något
men min läkare vägrar mig en gynundersökning första gången jag äter pergotime
Bim 9 maj och testade neg imorse. testade jag for tidigt? Om jag inte far mens 9 maj ska jag borja med provera i 10 dagar sedan pergotime i 5 dagar. Men tank om jag ar gravid men laghomonare eller vad det nu heter. Faaan att det ska ta sa langt tid. Mar skit helt enkelt. Hoppas att alla ni mar battre an vad jag gor just nu.
kram pa er
jag ska testa mig imorgon igen. Jo jag fick gladgubbe den 24 och 25 april. Vi har bokat tid for ivf i juni. orkar inte med det har javla elandet langre. 1.5 ar av vantan och stress och samma pengar som gar at tester som bara visar neg .
tack far att ni finna tjejer. Vem ska man annars vana sig till nar man mar skit. Vill inte gora mannen ledsen ocka.
tycker du ska avvakta hör av dig till din lääkare och fråga för du kan inte nog inte ta risken att vara gravid och samtidigt käka medicin