• MiHijo

Provera/Pergotime 2 fortsättning...

Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
    Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html

Och vår nya som jag skriver i här nu.....

VÄLKOMNA IN!
    Älskar min man och son..
  • Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...
  • annakohler

är för graviditet eller äl du testat??? kolla mitt galleri ÄL test heter mappen där finns mina test (ÄL) 3-5maj

• MiHijo
    annakohler skrev 2010-05-05 08:45:57 följande:
    är för graviditet eller äl du testat??? kolla mitt galleri ÄL test heter mappen där finns mina test (ÄL) 3-5maj
    Jag har sett dom.

Men test strecket ska vara starkare den dagen den är ÄL va?
    Om jag förstod testlagrets kundtjänst rätt nyligen i deras mail.
  • annakohler
    MiHijo skrev 2010-05-05 08:54:01 följande:
    Jag har sett dom.Men test strecket ska vara starkare den dagen den är ÄL va?Om jag förstod testlagrets kundtjänst rätt nyligen i deras mail.
    ja negativt för äl är dem men till mig sa testlagret att dem reagerar starkt på något
    vet du vad 28kr i finska pengar blir i svenska hihi
  • MiHijo

nu hänger jag inte med på ngt :S

annakohler skrev 2010-05-05 08:59:32 följande:
    ja negativt för äl är dem men till mig sa testlagret att dem reagerar starkt på något vet du vad 28kr i finska pengar blir i svenska hihi
  • annakohler
    MiHijo skrev 2010-05-05 09:00:58 följande:
    nu hänger jag inte med på ngt :S
    jag beställde ett finskt graviditetstest och summan på finska blev 28
    men kan ej summan på svenska
  • LillaMy3
    annakohler skrev 2010-05-05 09:09:17 följande:
    jag beställde ett finskt graviditetstest och summan på finska blev 28 men kan ej summan på svenska
    Finland har Euro! Så då blir 28 finska ca 200 kr?!?! Eller vad står euron i nu

Kollade på dina ältester... De ser verkligen suspekta ut. Och de blir inte svagare?? Man kan inte få äl under pergokuren tror jag. Pergo lurar ju kroppen att det inte finns östrogen (för att kroppen skall tillverka mer). Och med inbillade låga östrogennivåer så bildar kroppen inte FSH och LH mig vetligen.

Är finska test bättre?
  • annakohler
    LillaMy3 skrev 2010-05-05 09:21:25 följande:
    Finland har Euro! Så då blir 28 finska ca 200 kr?!?! Eller vad står euron i nuKollade på dina ältester... De ser verkligen suspekta ut. Och de blir inte svagare?? Man kan inte få äl under pergokuren tror jag. Pergo lurar ju kroppen att det inte finns östrogen (för att kroppen skall tillverka mer). Och med inbillade låga östrogennivåer så bildar kroppen inte FSH och LH mig vetligen. Är finska test bättre?
    har aldrig använt finska innan haha...ja någonting på 200kr måste det vara.
    nej dem blir inte svagare alls du ser på det ifrån 3maj det var ju verkligen svagt jämfört med igår o idag....
    och jag tog min sista tablett (pergo) idag
  • MiHijo

ni får köra på sex så ni inte missar.
    jag ska snart gå å testa mig tänkte jag. får se om det är starkare idag.

annakohler skrev 2010-05-05 09:28:15 följande:
    har aldrig använt finska innan haha...ja någonting på 200kr måste det vara. nej dem blir inte svagare alls du ser på det ifrån 3maj det var ju verkligen svagt jämfört med igår o idag.... och jag tog min sista tablett (pergo) idag
Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...