• MiHijo

Provera/Pergotime 2 fortsättning...

Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
    Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html

Och vår nya som jag skriver i här nu.....

VÄLKOMNA IN!
    Älskar min man och son..
  • Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...
  • annakohler
    MiHijo skrev 2010-05-04 14:00:04 följande:
    Jag gör heller ingen koll med VUL.Gjorde det endast första gången, men nu behöver jag inte mer sade dom.Och chansen till tvillingr var inte så stor med dubbelkur, man får ju lita på läkarna. Eller vad säger ni........?Nu måste jag kila iväg för o göra fler ärende.
    till mig säger dem tvärtom att risken med tvillingar ökar med dubbelkur
    just nu högger det till i vänstra äggstocken.
    när jag är uppe o går så känns det i högra med vad kan det vara
  • Tullemo
    Jag fick min mens igår så det tog 13 dagar efter pillerstopp med proveran. Nu ska jag äta trippel, börjar på fredag. Blir spännande att se hur humöret kommer bli :)

Jag har bara fått ägglossning en gång av fem och då missade vi den då jag fått den tidigt så jag håller alla tummar för trippeln!

LillaMy3 skrev 2010-05-02 20:24:46 följande:
    Har du uteslutit grav med ett test? Låter underligt att det tar så lång tid efter provera.... Men ibland tar det ju lång tid... Jobbigt för dig! Hoppas trippel funkar för er!! Fick du inte äl av dubbel?
    William 2007-12-31, mammas hjärta!!
  • annakohler

Min Bm eller gynläkare kommer inte kontrollera om jag blir överstimulerad eller inte...det sa dem idag. känns dumt för då jag åt pergotime 2007 så fick jag kontrollera och blev då överstimulerad

men ska inte läkaren kolla sin patient då han/hon skriver ut pergotime dessutom dubbel

• LillaMy3
    Tullemo skrev 2010-05-04 20:44:43 följande:
    Hoppas dubbeln funkar nu då!! Skönt att mensen kom tillslut.
  • MiHijo
    annakohler skrev 2010-05-04 14:05:25 följande:
    till mig säger dem tvärtom att risken med tvillingar ökar med dubbelkur just nu högger det till i vänstra äggstocken. när jag är uppe o går så känns det i högra med vad kan det vara
    Hahaha, ja det är konstigt att dom säger olika överallt :S
    Det gjorde det för mig med  sist jag hade ÄL. och ditt test var ju ganska stark så du kanske har ÄL idag istället??
  • LillaMy3
    LillaMy3 skrev 2010-05-04 21:06:19 följande:
    Hoppas dubbeln funkar nu då!! Skönt att mensen kom tillslut.
    Menar trippeln såklart...
  • MiHijo

Ska vi starta en BIM lista å se när vi alla har BIM?

Så kopierar vi bara från den som skrivit det sist så att allas namn kommer med?

MiHijo: BIM 23 maj

• annakohler

MiHijo: BIM 23 maj
    annakohler: BIM 29maj

• LillaMy3

Jag vågar mig på ett försiktigt JIPPIE. BIM -2 idag, men testen ser väldigt positiva ut. Nu skall jag bara ta mig igenom helgen innan jag kan slapna av helt...

• MiHijo

Testa mig igår men det var riktigt svagt igår. ska testa mig om nån timme. Så får vi se ifall det är starkare idag än igår.

hade såna huggingar nere i höger äggstock igår. Men inget idag.
    Får se hur det blir denna gången med ÄL o om den kommer i tid denna gång.

Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...