Provera/Pergotime 2 fortsättning...
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
i min brukanvisning så står det att man kan starta behandlingen så fort blödningen är över så kö på
Tack tack för era snabba svar. Ska ringa min gyn. idag. Hon har sagt tidigare att det är bäst att starta rätt i cykeln (efter en blödning) för att få bästa möjliga svar på Pergo... Jag blir bara så himla ledsen när jag inte fått någon blödning efter Provera och undrar vad det är för fel på mig... Less idag...
Någon annan som inte fått blödning av Provera? Hur har ni fått göra då, ta prover, köra med p-piller...? Tacksam för svar... :)
jag har aldrig behövt hjälp att få mens utan har endast använt mig av pergotime
Babe: Jag har precis varit i samma sits som dig, men jag fick mensen... Efter 13 dagar efter pillerstopp. Jag har också hört att det finns de som fått vänta ända upp till 17 dagar.. Hoppas du får något bra svar från gyn!
Vet inte om jag missat att svara någon, är så många sidor de senasta dagarna att gå igenom :D Har jag missat så fråga igen :)
Tack snälla för svaren om Provera...:)
Yarrow: sant :)
Jag undrar om jag ska behöva vänta in ÄL lika länge som sist, 60 j*vla dagar?!
Åhhh, att det kanske ska ta lika lång tid nu gör mig såååå frustrerad.
ÄL testar visar typ inget alls. Blir så trött på allt väntande.
Detta tar verkligen på en psykiskt.
Men jag funerar, bli det ingen ÄL denna gången så skiter jag i det sen.
Sambons familj har ju sina aningar redan och dem ska lägga sig i allt. Kan inte dirket påstå att jag har världens bästa kontakt med dem. I stort sett hatar jag dem efter allt dom gjort min sambo när han var mindre. Och gör det inte lättare när dem ska kommentera saker och ting som dem inte har å göra med överhuvudtaget..
Så ställer mig frågan tusen ggr, är han den rätta jag vill ha barn med? Eller är han det? Jag vill så gärna ha mitt liv med honom, men hans familj förstör sååå mkt :( Allt känns sååå rätt med honom.
Jag vet inte vad jag gör för fel för att dem ska kommentera å hålla på, är det kanske för att jag är den som säger var jag tycker och tänker om saker när det inte känns rätt.
Vet inte hur många ggr jag skällt ut hans mamma, pappa. Och även hans syskon. Men resten av familjen avgdar jag, farmor/farfar, mormor/morfar. Dom är heeeel underbara...
Åhhh jag är så kluven...
Var tvungen att skriva av mig lite!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!